Hop til indhold

lunai søborg party girl

Featured Replies

Skrevet

Med fare for at bringe endnu mere Luna-forvirring vil jeg lige berette om mit besøg hos Luna i Søborg (dog på vej til næste destination, som er Rødovre, hvor hun vist bliver en uges tid).

Hun er en frodig latina fra Columbia med stooore flødeboobs, som hun ikke er nærig med: Titfuck, befamling mv. var en fornøjelse.

Billederne er af hende og ud over hendes store naturlige fortrin har hun en stor røv og noget mave, og et smukt ansigt - lidt "lille-pige"-agtigt.

Hun giver gode, dybe kys, og virker sød og behagelig. Hun snakker ikke så meget engelsk, men nok til at det ikke er et problem. Eneste minus: Der var megen spritten af før og under BJ without.

https://annoncelight.dk/showad/357002

Skrevet

Det er ikke den Luna jeg har anmeldt tidligere. Så burde det være stadfæstet, at der er/har været mindst 2 storbarmede kvinder på adressen. :-) Hende her skal jeg da prøve også . 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.