latinas4ever 231 Skrevet 20. November Efter nogen gode oplevelser med en sød og dejlig pige fra Cuba besøgte jeg Treasure i Rødovre, der skriver hun er fra Cuba. Det skulle vise sig at være cultural appropriation. Treasure har ikke et profilbillede men hun sendte et per MMS der godt kunne ligne en cubansk pige. Det er et sted i Rødovre (med ringeklokkerne) hvor jeg har haft nogen blandede oplevelser med piger fra Angola. Hun bad om 800 kroner for en halv time, hvilket blev forøget til 1000 da jeg kom. Endnu et rødt flag var at hun viste sig at være en sort pige; det er der ikke noget galt i, men dermed var det jo altså en helt anden pige end på billedet hun lige havde sendt. Hun er ca. 180 cm høj, måske 30 år rigtig alder, lidt buttet og en del kvindelige former men ikke voldsomme kæmpe kurver, almindeligt køn. Mig: Hablas espanol o ingles? Hun: Mmmm... English. Jeg blev skuffet, for nu har jeg snart brugt Duolingo i en måned og havde faktisk set frem til at bruge det i praksis så det ikke bliver så teoretisk. Da jeg var på toilettet fik jeg bekræftet min anelse. Hun talte med hendes veninder, og vestafrikansk pidgin er ikke til at tage fejl af. I modsætning til mange afrikanske piger var hun ikke meget passiv. Tvært i mod var hun pågående og hård. Det startede egentlig ok. Hun gav ok fransk men ikke fantastisk. Efter fransk lagde hun op til missionær. Hun havde ikke taget alt tøjet af, men hun tog det af da jeg spurgte. Hun kiggede ind i væggen hele tiden og derfor overvejede jeg at gå da det altså ikke er særlig spændende at være sammen med en der ikke gider. Hun lagde det ene ben lidt på tværs, men ikke mere end at jeg trods alt kunne komme til. Hun afbrød ikke akten tidligt, det fik lov til at tage tid. Bagefter gav hun hård svensk for at jeg skulle komme tidligt. Jeg spurgte om hun i stedet kunne være øverst og det accepterede hun. Det var egentlig ok, hun var en anelse mere tilstedeværende og igen afbrød hun det ikke. Endnu engang gav hun hård svensk. Jeg spurgte om vi i stedet kunne afslutte med doggy og det accepterede hun. Igen fik det lov til at tage tid og jeg kunne komme til. Her afsluttede jeg. Der var nok gået 20-25 minutter alt i alt. Jeg vil kun anbefale et besøg hvis man har et stort ønske om en pige der svarer til beskrivelsen foroven og kan acceptere en ambivalent oplevelse. Det kan være en idé at spørge om prisen per SMS. Så har man et bedre grundlag for at bede om den oprindeligt oplyste pris der skulle lokke en til at komme. Hvis man bare accepterer svensk afslutning uden spørgsmål vil man selvfølgelig langt fra få den aftalte tid, med mindre man betaler for 15 minutter. https://annoncelight.dk/showad/389882 5 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg