Hop til indhold
Copenhagen

Forskel på tråde med og uden nye posts

Recommended Posts

På andre sites, som bruger samme software, har jeg mulighed for at se forskel på hvilke tråde, som indeholder for mig nye posts og hvilke der ikke er sket noget nyt i. Dem med nyt indhold står med fed skrift. Og når jeg har læst det nyeste indlæg, så bliver tråden ikke-fed.

Kan det blive sådan på eg også? Eller er det bare mig, som ikke har fået sat min brugerprofil rigtigt op?

Hej

CPH

Del dette indlæg


Link til indlæg

På andre sites, som bruger samme software, har jeg mulighed for at se forskel på hvilke tråde, som indeholder for mig nye posts og hvilke der ikke er sket noget nyt i. Dem med nyt indhold står med fed skrift. Og når jeg har læst det nyeste indlæg, så bliver tråden ikke-fed.

Kan det blive sådan på eg også? Eller er det bare mig, som ikke har fået sat min brugerprofil rigtigt op?

Hej

CPH

 

Du skal bare opdatere siden eller trykke på "Nyt indhold"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak, men dit forslag holder ikke. Jeg har bogmærket siden med nyt indhold. Og intet på den side er med fed. Heller ikke når der faktisk er nye indlæg i tråden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...