muhbra 59 Skrevet 20. November, 2023 Var forbi Medeea i aften. Vi blev enige om 75 minutter for 200€ over WhatsApp, meget nem kommunikation og jeg kom afsted. Kend adresse på Frederiksberg, så jeg ved at stedet er fint nok. Jeg bliver lukket ind og det starter med mig på maven. Ikke så afslappende med meget hurtige bevægelser, af en massage at være. De positive var at hun flere gange leger med min pik, hvilket hun gør godt. Efter noget tid starter "B2B" delen så, stadig liggende på ryggen. Jeg rør lidt på hendes ben og får så meget hurtigt at vide at berøring koster ekstra, og at vi kan tage en time med berøring til samme pris. Jeg siger ok og vi fortsætter. Vi skifter til at jeg ligger på ryggen, her går der maks 5 minutter hvor hun lige bruger sine bryster på min krop og så er der ellers fuld knal på HJ for at jeg skal afslutte. Jeg tager et hurtigt bad og er ude igen, kan så se at der er gået 45 minutter. Synes det er ret skuffende og misvisende, at berøring lige pludselig koster ekstra, noget der IKKE står i annoncen, og jeg fik i princippet en halv time for lidt. Alt i alt meget skuffet, især efter alle de positive anmeldelser af hende jeg har læst herinde. Link: https://annoncelight.dk/showad/361999 2 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2588 Skrevet 20. November, 2023 Det er sgu ikke i orden at tage ekstra for at røre lidt, vi snakker jo ikke om at rode rundt i mis eller røvhul her. Noget helt andet er at annoncer som benævner pris eller betalingsform i første linje er et rødt flag for mig, går simpelthen udenom. Det er nok bare mig med jeg synes det lugter af at det kun drejer sig om penge og ikke levere en ordentlig service, kald mig bare naiv . Selvfølgelig drejer det sig om penge det gør det for alle der går på arbejde, men håndværkeren skal også levere et ordentlig stykke arbejde for sin løn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Srixon 239 Skrevet 21. November, 2023 Trist du fik en dårlig oplevelse. Hun ser ellers sprød ud på billederne. Går altid uden om piger, som har alt for lange lister med ekstra ydelser mod betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NickNick 159 Skrevet 21. November, 2023 Jeg har haft to lignende dårlige oplevelser, troede bare der var dårlig kemi mellem os, da hun andre steder har fået gode rating. Jeg kommer ikke igen! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
swapswap 28 Skrevet 21. November, 2023 Da jeg besøgte hende blev der brugt meget tid på det man ikke måtte. Ikke en gentagelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 903 Skrevet 21. November, 2023 muhbra skrev, for 16 timer siden: Var forbi Medeea i aften. Vi blev enige om 75 minutter for 200€ over WhatsApp, meget nem kommunikation og jeg kom afsted. Kend adresse på Frederiksberg, så jeg ved at stedet er fint nok. Jeg bliver lukket ind og det starter med mig på maven. Ikke så afslappende med meget hurtige bevægelser, af en massage at være. De positive var at hun flere gange leger med min pik, hvilket hun gør godt. Efter noget tid starter "B2B" delen så, stadig liggende på ryggen. Jeg rør lidt på hendes ben og får så meget hurtigt at vide at berøring koster ekstra, og at vi kan tage en time med berøring til samme pris. Jeg siger ok og vi fortsætter. Vi skifter til at jeg ligger på ryggen, her går der maks 5 minutter hvor hun lige bruger sine bryster på min krop og så er der ellers fuld knal på HJ for at jeg skal afslutte. Jeg tager et hurtigt bad og er ude igen, kan så se at der er gået 45 minutter. Synes det er ret skuffende og misvisende, at berøring lige pludselig koster ekstra, noget der IKKE står i annoncen, og jeg fik i princippet en halv time for lidt. Alt i alt meget skuffet, især efter alle de positive anmeldelser af hende jeg har læst herinde. Link: https://annoncelight.dk/showad/361999 Jeg må desværre sige, at jeg kan genkende den oplevelse med Medeea. Jeg har besøgt hende 4-5 gange, men sidste gang - for knap 6 måneder siden - blev jeg mødt med samme reaktion. Siden har jeg ikke besøgt hende, og kommer ikke til det igen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest personal pain Skrevet 21. November, 2023 Jeg genkender også det TS beskriver, besøgte hende på Østerbro engang og havde samme følelse/oplevelse . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mister Swingking 144 Skrevet 22. November, 2023 Too bad, for hvis hendes fotos er vellignende ser hus da lækker ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MadeforQ 39 Skrevet 22. November, 2023 Ærede logebrødre, hvor er jeg oprigtig ærgerlig på pågældende fyres oplevelser af et møde med en kvinde der for mig har givet nogle af de mest seksuelle besøg, med pirring i topklasse. Det jeg gang på gang har oplevet er at være i selskab med en skøn skøn kvinde med en krop som en gudinde hvis man som jeg, er til petite piger med en super fast krop. Hendes BTB er uovertruffen med leg med ens ædlere dele som en opstart mens man stadig ligger på maven. Det kan ikke forklares men det spil der her udføres gøres med en erotisk opbygning så ens krop nærmest dirrer af liderlighed. Det er ikke sex, men noget der i min optik er så meget større.... Når man så langt om længe vender sig om og kan betragte hendes skønne krop mens hun lader hendes krop sejle op og ned af ens egen, mens hendes brystvorte leger med ens øre, arhhh men for pokker jeg er fuldstændig vild med det. Afslutningen er uundgåelig med hjælp fra SF og hånd. Jeg kunne ønske denne behandling var tilgængelig dagligt. Der er ingen tvivl om at kemien imellem Medeea og mig er i top, men tænker at årsagen til at et besøg føles, ikke forløst skal findes i manglende forventningsafstemning... Bare min mening Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jydskfyr 98 Skrevet 23. November, 2023 MadeforQ skrev, for 9 timer siden: Ærede logebrødre, hvor er jeg oprigtig ærgerlig på pågældende fyres oplevelser af et møde med en kvinde der for mig har givet nogle af de mest seksuelle besøg, med pirring i topklasse. Det jeg gang på gang har oplevet er at være i selskab med en skøn skøn kvinde med en krop som en gudinde hvis man som jeg, er til petite piger med en super fast krop. Hendes BTB er uovertruffen med leg med ens ædlere dele som en opstart mens man stadig ligger på maven. Det kan ikke forklares men det spil der her udføres gøres med en erotisk opbygning så ens krop nærmest dirrer af liderlighed. Det er ikke sex, men noget der i min optik er så meget større.... Når man så langt om længe vender sig om og kan betragte hendes skønne krop mens hun lader hendes krop sejle op og ned af ens egen, mens hendes brystvorte leger med ens øre, arhhh men for pokker jeg er fuldstændig vild med det. Afslutningen er uundgåelig med hjælp fra SF og hånd. Jeg kunne ønske denne behandling var tilgængelig dagligt. Der er ingen tvivl om at kemien imellem Medeea og mig er i top, men tænker at årsagen til at et besøg føles, ikke forløst skal findes i manglende forventningsafstemning... Bare min mening Jeg kan også nikke genkendende til den u-engagerede og penge-fokuserede oplevelse som en del andre beskriver herinde. Det handler på ingen måde om forventningsafstemning for mig. Jeg valgte kort og godt noget fra hendes menukort, opførte mig pænt og høfligt, prøvede ikke på at røre hende eller gøre andet der på nogen mulig måde kunne være udenfor skiven. Og det til trods var der ingen engagement fra hendes side, og meget stort fokus på at afslutte før tid. Jeg valgte dog ikke en af hendes dyre pakker. Jeg er ret sikker på at hun behandler folk efter hvor mange penge de ligger. Men det er ikke forventningsafstemning - det handler om at hun tilbyder sine ydelser til en pris hun ikke selv har lyst til at sælge dem til. Og det er i min optik ikke god service og på grænsen til snyd, når det er nærmest umuligt at få den tid man reelt betaler for. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
jensen jr. 664 Skrevet 23. November, 2023 Forventnings afstemning mangler helt. Pengene synes vigtigere. kommer der ikk mere. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Senor 223 Skrevet 25. November, 2023 Medeea var i begyndelsen alle tiders. Men siden har hun skuffet igen og igen. Min tro var, at hun havde opgivet at komme igen, men det gjorde hun. Og skuffede igen. Jeg tror egentlig ikke, at hun bryder sig om dit job. Hun respekterer i hvert fald ikke sine kunder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
dynamos 7 Skrevet 30. November, 2023 Sjovt nok er jeg også stoppet med at besøge hende, af samme årsag :) ærgerligt da hun var min go to "massør". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg