Hop til indhold

Recommended Posts

Det er fredag efter fyraften. Jeg havde været inde på annoncelight.dk og kigge lidt i min frokostpause og faldt over Haru i Odense.

https://annoncelight.dk/showad/372816

Da jeg havde fået fri skriver jeg til hende, jeg får svar med det samme og vi aftaler en tid.

Jeg vælger 30 min sammen med den her skønhed.

Det er hende på billederne, der er intet skjult med hende.

Hun har humor og er mega fræk.

Hun tager tager sin badekåbe af og der står hun med et dejligt smil og struttende bryster.

Vi begynder med et blowjob og derefter diverse stillinger. Hun ridder mig på et tidspunkt og jeg får synd til de store dejlige bryster, de er fantastiske. Hun er super sexet.

Vi bruger de hele 30 min og jeg får et bad bagefter.

Kan kun sige at jeg går glad der fra og hun virkede også glad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattysmaty skrev, 1 time siden:

Det er fredag efter fyraften. Jeg havde været inde på annoncelight.dk og kigge lidt i min frokostpause og faldt over Haru i Odense.

https://annoncelight.dk/showad/372816

Da jeg havde fået fri skriver jeg til hende, jeg får svar med det samme og vi aftaler en tid.

Jeg vælger 30 min sammen med den her skønhed.

Det er hende på billederne, der er intet skjult med hende.

Hun har humor og er mega fræk.

Hun tager tager sin badekåbe af og der står hun med et dejligt smil og struttende bryster.

Vi begynder med et blowjob og derefter diverse stillinger. Hun ridder mig på et tidspunkt og jeg får synd til de store dejlige bryster, de er fantastiske. Hun er super sexet.

Vi bruger de hele 30 min og jeg får et bad bagefter.

Kan kun sige at jeg går glad der fra og hun virkede også glad.

Lyder dejligt, hun ser sgu også dejlig ud :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattysmaty skrev, for 15 timer siden:

Det er fredag efter fyraften. Jeg havde været inde på annoncelight.dk og kigge lidt i min frokostpause og faldt over Haru i Odense.

https://annoncelight.dk/showad/372816

Da jeg havde fået fri skriver jeg til hende, jeg får svar med det samme og vi aftaler en tid.

Jeg vælger 30 min sammen med den her skønhed.

Det er hende på billederne, der er intet skjult med hende.

Hun har humor og er mega fræk.

Hun tager tager sin badekåbe af og der står hun med et dejligt smil og struttende bryster.

Vi begynder med et blowjob og derefter diverse stillinger. Hun ridder mig på et tidspunkt og jeg får synd til de store dejlige bryster, de er fantastiske. Hun er super sexet.

Vi bruger de hele 30 min og jeg får et bad bagefter.

Kan kun sige at jeg går glad der fra og hun virkede også glad.

Det er hende på billederne siger du.....Er hun fra Thailand?......Hun ligner ikke en thai i mine øjne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hende ville jeg gerne have oplevet!

Jeg havde lavet en aftale med hende en tidlig formiddag, for et par måneder siden. Da jeg kørte hjemmefra skrev jeg til hende at jeg var på vej. Intet svar. Da jeg var på stedet skrev jeg. Intet svar. Opkald - intet svar.

Så det blev en fuser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
fattysmaty skrev, den 20.11.2023 at 16:26:

Det er fredag efter fyraften. Jeg havde været inde på annoncelight.dk og kigge lidt i min frokostpause og faldt over Haru i Odense.

https://annoncelight.dk/showad/372816

Da jeg havde fået fri skriver jeg til hende, jeg får svar med det samme og vi aftaler en tid.

Jeg vælger 30 min sammen med den her skønhed.

Det er hende på billederne, der er intet skjult med hende.

Hun har humor og er mega fræk.

Hun tager tager sin badekåbe af og der står hun med et dejligt smil og struttende bryster.

Vi begynder med et blowjob og derefter diverse stillinger. Hun ridder mig på et tidspunkt og jeg får synd til de store dejlige bryster, de er fantastiske. Hun er super sexet.

Vi bruger de hele 30 min og jeg får et bad bagefter.

Kan kun sige at jeg går glad der fra og hun virkede også glad.

Hun er til og finde her.

https://annoncelight.dk/showad/390225

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eje skrev, for 22 timer siden:

ฉันอยากจะมีประสบการณ์กับเธอ!

ฉันได้นัดหมายกับเธอเช้าตรู่วันหนึ่งเมื่อไม่กี่เดือนก่อน เมื่อฉันขับรถออกจากบ้าน ฉันเขียนถึงเธอว่าฉันกำลังเดินทาง ไม่มีคำตอบ. ตอนที่ฉันอยู่ที่นั่นฉันเขียน ไม่มีคำตอบ. โทร - ไม่มีคำตอบ

มันเลยกลายเป็นฟิวเซอร์

If you don't arrive on time for your appointment, you will miss her. Waiting for her appointment again

Del dette indlæg


Link til indlæg
GP6969 skrev, for 35 minutter siden:

If you don't arrive on time for your appointment, you will miss her. Waiting for her appointment again

Jeg var der nøjagtigt til tiden. Men damen udeblev.

Og jeg ventede endda i mere end 15 minutter på at hun skulle dukke op, og skrev og ringede flere gange uden svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg
wobleren skrev, for 28 minutter siden:

hvor er vi henne i Odense - sådan ca.... ?

 

Da jeg havde en aftale med hende var det i Østerbro kvarteret.

Om det er tilfældet stadig ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Her figure is exactly as shown in the picture. The size of her breasts was overwhelming. Her oral sex was very exciting. Her massage services were excellent. I will definitely go back with you again.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lovesex skrev, den 2.12.2023 at 15:56:

Her figure is exactly as shown in the picture. The size of her breasts was overwhelming. Her oral sex was very exciting. Her massage services were excellent. I will definitely go back with you again.

Denne bruger er smidt ud. Det er pigen selv der har skrevet. 

Keeper

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...