Hop til indhold

Det mest diskrete sted

Featured Replies

Skrevet

Hej I godt bidragende mænd og kvinder,

er der nogen af jer, der vil dele med tråden her, hvilket nuværende sted, I forbinder med absolut diskretion. Altså hvor I følt jer allermindst set på vej ind og ud.

Det er altid udslagsgivende for mig. Har tit været på vej et sted hen, men da jeg så hvor eksponeret det var, droppede jeg det.

Det er lige meget hvilken genre, vi taler ... bare det altså er diskret. 

Tak for svar

R

Skrevet
Rawenwood skrev, for 15 minutter siden:

er der nogen af jer, der vil dele med tråden her, hvilket nuværende sted, I forbinder med absolut diskretion. Altså hvor I følt jer allermindst set på vej ind og ud.

Det er altid udslagsgivende for mig. Har tit været på vej et sted hen, men da jeg så hvor eksponeret det var, droppede jeg det.

Det er lige meget hvilken genre, vi taler ... bare det altså er diskret. 

Tak for svar

R

For at være helt ærlig..... Nej. Hvis det er disket og pigen har valgt stedet fordi det netop ér diskret, er det jo fuldstændig vanvittigt at udbasunere stedet/pigen her. 

Skrevet
  • Author

misforstå mig ret ...stedet skal på ingen måde nævnes. Kun en person man kan kontakte for her at regne med at man ved det kan opsøge vedkommende forholdsvis diskret. Hvad der udveksles af oplysninger er selvfølgelig altid et mellemværende mellem spørger og adspurgt.

Skrevet

I stedet for at have så mange problemer med diskrete steder, så kunne du jo overveje en anden strategi.

Hvis faren for at du bliver genkendt i din by er for stor og uacceptabel, hvad så med at køre til en anden by? Burde det ikke løse dit problem eller er du kendt alle steder (altså, er du offentligt kendt?)

Skrevet

Altså, hvad er egentlig problemet om du møder på en eller anden som genkender dig på vej ud eller ind? Hvis jeg ser en jeg kender komme ut fra en tilfældig bygning er da ikke den første tank som dukker op at nu har han satme besøgt en gp

Skrevet

Det etablerede sted jeg synes er mest diskret er nok Pure-passion i Valby. Deres hjemmeside er dog noget ubehjælpelig, men de piger der bruger lokalerne har gerne deres annoncer på annoncelight.

Ellers synes jeg da de fleste med privat/diskret sted også har levet op til det.

Skrevet

Nu er vi jo gået den mørke tid i møde - så mon ikke problemet er til at overse ;-)

Skrevet

Øhm....du har altså ingen krav til pigen what so ever, højde, drøjde, alder, ydelser, landsdel,.....?? hun skal bare have et diskret sted??? :huh:

Hvad med at starte med at lede efter en pige der matcher hvad DU kunne tænke dig af oplevelser? Og derefter sortere i forhold til deres diskretions placering.. 

Skrevet
Rawenwood skrev, for 11 timer siden:

Det forbydder min diskretion at skrive om

Skrevet

Det er forskelligt, hvad folk opfatter som diskret; nogle vil helst ned af en lang grusvej, andre ind i en opgang og andre igen ud i et industriområde. Ingen kan vide, hvor du er på vej hen, eller hvad du skal, gå med raske skridt som om du hører til. Ofte er det jer selv, der påkalder jer mest opmærksomhed, ved at gå forvirrede rundt og tale højt i mobiltelefon, ha hætte og solbriller på eller snige jer rundt om hjørnet. 

Skrevet
Liv skrev, for 1 time siden:

Det er forskelligt, hvad folk opfatter som diskret; nogle vil helst ned af en lang grusvej, andre ind i en opgang og andre igen ud i et industriområde. Ingen kan vide, hvor du er på vej hen, eller hvad du skal, gå med raske skridt som om du hører til. Ofte er det jer selv, der påkalder jer mest opmærksomhed, ved at gå forvirrede rundt og tale højt i mobiltelefon, ha hætte og solbriller på eller snige jer rundt om hjørnet. 

Det er nemlig rigtigt. Der er ikke noget der virker så mistænkeligt som folk der opfører sig mistænkeligt....... Man skal bare lade som om man er her hele tiden, er i gang med noget vigtigt og iøvrigt hører til.... Og så er det iøvrigt bedre at hilse på folk end kigge væk (eller endnu værre: kigge ned)......... igen, det virker mistænkeligt

Skrevet

Dette emne hører vistnok til i "generel debat".

Skrevet
Lanta skrev, for 8 timer siden:

Dette emne hører vistnok til i "generel debat".

Hvorfor det, @Lanta? Fordi folk har afsporet tråden? Efterlysningen er da reel nok. Man ønsker input til et ekstremt diskret sted - og det er hans førsteprioritet. det burde være enkelt nok.

Skrevet
Pianistinden skrev, den 20.11.2023 at 17:14:

Øhm....du har altså ingen krav til pigen what so ever, højde, drøjde, alder, ydelser, landsdel,.....?? hun skal bare have et diskret sted??? :huh:

Slukker hun lyset, inden han kommer og vender bagen til - kan han såmænd alligevel ikke se se den store forskel - værre med betalingen - men den skal nok også være sort ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.