Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/389174

 

da jeg havde en rigtig dårligt oplevelse i kruså

 

ville jeg prøve at besøge hende og der må jeg sige at meget længe siden jeg har haft så positiv oplevelse 

hun var så forstående og levet sig ind i rollen samt ønskede det bedste for en 

jeg havde en lille uheld ved hende og det sag hun var meget normal når jeg fik det som jeg gjorde

og uden at tænke over det forsatte hun som ingen ting var hent 

er længe siden jeg har mødt en så flink og indlevende i det hun udførte så kan kun varmt anbefale hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej… jeg havde 45min med Roccio.. blev ca. 1 time… venlig, lækker, fræk og afslappet sex… jeg hende, hun mig… begge tog tid, nød det… god kemi.. vi nød det begge! Kan anbefales hvis der er god tid og gensidig respect

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har lige besøgt ROCIO igen og jeg havde bare en så skønt oplevelse igen hun er så sød og forstående og lever sig ind i det og hun er dejligt at lege med skal for en orden skyld sige at alt er med gummi og det er helt iorden fra min sidde og det gælder både oral og kneb men el kan jeg kun anbefale at man besøger hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hold da op nu er jeg lige kommet hjem efter mit andet besøg. Og hvis man kan lide at få prostata massage er det helt sikkert her man skal hen. Hun går meget forsigtig til værks og det gør bare at oplevelsen bliver perfekt for mig. Wow håber hun bliver i området et stykke tid endnu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...