Hop til indhold
Bananas

Kingosgade - ikke så WOW

Recommended Posts

Ja, så var det også for Bananas tid at forlade trygge græsgange og prøve noget andet. Lige precis som i gamle dage (nogle måneder siden). Før jeg fastnede for nogle få piger i dette univers, så havde jeg stor glæde i at opdage nye ting, nye steder og nye kvinder - der meget gerne fik være gamle for den skyld.
 
Jeg havde jo læst meget om Gorn på Kingosgæde. WOW - som mange skriver. Og det var dithen mine gamle ben førte mig denne gang. Jeg kan godt lide en voksen kvinde der kan nogle ting, og hvis kun halvdelen af det man skrev var sandt, så absolut: WOW.
Det var Wan der åbnede. Ikke ung og smuk, men voksen og smilende. Et meget lille og hyggeligt sted, og varmt i massageværelset. 1/2 time skulle det være - ikke som i gamle dage - men nu var det den nye, skeptiske Bananas der var ude på færd. En lille halv time og siden fik man se...
 
Okej, af med tøjet og op på briksen. Og siden skete lige precis og eksakt det som andre har skrevet. "Wow for en dejlig numse" "Sexy man" und so weiter.... Nåja ... hvorfor skulle jeg protestere, selv om det ikke er hele sandheden.
 
Tolv liter olie sådan noget på min ryg og mine balder .... lidt massage af den blide slags, og snart nok et finger i røven.... Kunde jeg lide det??? Det spurgte hun ikke, men gik kun igang, og drillede bananen, som jo ikke kunde hjælpe at han stod op, uanset hvad hans Herre syntes om det hele....
 
Hun tog sit tøj af, bedte mig at vende mig, og fortsatte behandlingen af bananen - et finger i røven lidt now og then.
Det gik som det gik selvfølgelig. Jeg blev tørret af - ikke nogen bruser og det var lidt svært at få olien væk. Men men ....
 
650 kr ville hun have for det hele.
Var det godt? Er Bananas glad og tilfreds?
 
Nej faktiskt ikke særligt. Hun gør det godt nok, men alligevel mangler der noget ... tilstedeværende .... Og ... følsomt. Jeg kan godt lide når kvinden er opmærksom på hvordan man - og værktøjet fungerer. Ikke bare køre på.
For nogle 100 til kan jeg få så meget mer hvor jeg ellers går. 
Men jeg prøvede altså .... og jeg kan godt forstå at mange andre kan lide lige precis den behandlingen. Det kan jeg altså .
 
Bare ikke mig.
 
Så tilbage til græsgangene.
 
B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...