Hop til indhold
Jasmin

Hvilken ugedag ville være den bedste til et GB

Recommended Posts

Nille nu er der jo den forskel på Løkke, du, jeg og vi herinde at vi betaler selv, mens han forbruger på andres regning - selvfølgelig i embeds medfør hedder det sig jo, og her vil det trods alt nok være vanskeligt at få købesex fedtet af på noget bilag :???:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Er et af hans problemer ikke netop rod i bilagene? En tro og love erklæring på, at bilaget er bortkomnet kan vel klare det :d

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille nu er der jo den forskel på Løkke, du, jeg og vi herinde at vi betaler selv, mens han forbruger på andres regning - selvfølgelig i embeds medfør hedder det sig jo, og her vil det trods alt nok være vanskeligt at få købesex fedtet af på noget bilag :???:

 

Men jo jeg forstod godt det var en joke Nille, men den mand er for viderekommende når det gælder om at forbruge dyrere end på nogen måde rimeligt for andres penge.

 

Ikke en gang kongehuset rejser på 1 klasse, men nøjes med business class - her synes jeg til gengæld 1 klasse ville være det rigtige valg, de er jo nu en gang kongelige og ikke tilfældige folkevalgte politikere.

 

Venlig hilsen

Rejsenetværk

 

Ja det var en jok, men også lidt alvor :D

 

Hvis Berlusconi kan holde bunga bunga party for folkets penge hvorfor kan Lars Løkke ikke,  han kan bare oprette en tråd under events her på EG, så skal vi nok komme og hjælpe ham med at underholde pigerne :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gameguy

hej alle i frække fyre  - i må lige hjælpe her :)

 

Jeg er jo lige startet ude hos Bellahøjpigerne, og vi sidder nu og snakker om at det kunne være rigtig fedt at lave et GB / Sexparty på 3-4 timer 

 

Men vi kan ikke rigtig blive enige om hvilken ugedag det ville være bedst at gøre det på og i hvilket tidsrum på dagen det vil være mest optimalt

 

 

Og så var det vi tænkte - hvem bedre at spørge end målgruppen ??

 

Kom med jeres bud på hvilken dag / tidsrum der vil være bedst og hvorfor.... 

 

 

På vegne af Bellahøjpigerne

 

/Jasmin

 

Bliver det inkl. superfransk? *Fnis* ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...