Hop til indhold
AltaLanga

Billigt blowjob Århus

Recommended Posts

Guest MushRoom

Næ det har jeg ikke, men jeg ved derimod at 700 kr for et blowjob er ihvertfald ikke billigt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun skriver 450 og nogle gange 350. Det er vel billigt - ikke?

 

Hendes prissætnig vandrer vist lidt op og ned i løbet af dagen - i hendes nyeste annonce er prisen kr. 400,-

 

https://annoncelight.dk/annonce/97916/tilbud-blowjob-for-400kr-idag-kun-i-aarhus-til-kl-16-20

 

rig mand søges af sød, empatisk, fræk pige- en drøm som håbes på at blive en realitet :smile: Sugarpige på 22 år søger sugar daddy til fræk lege hos dig, i bil eller hotelværelse. Jeg søges kun en meget seriøs sugar daddy kun meget gavmild herre. Kun irl Aftale i Aarhus søges. Søger kun penge til MacBook. Drømmer du om hed sex med en helt ung dansk/afrikansk pige? Jeg er 160/64 med superfrække kvindelige former og lækker samba-røv. Jeg har faste ungpigebryster - b-skål og en dejlig velduftende, ren og stram våd glat fisse.

 

Men hun må da snart have tjent til den Mac-book og kunne begynde at studere :lol: :

 

Min prisliste:En halv time: 1.200 kr.En time: 1600 krTo timer: 2500 krTre timer: 3500krFire timer: 4500kr Fem timer :5500kr Sugardad aftale i toMdr hvor vi ses efter din behov for penge til macbook pro 13 retina ønskes. Mangler en bærbar til mit nye studie. Jeg glæder mig til at møde dig. Knus Sarah

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...