Signor Cuoco 1876 Skrevet 18. November, 2023 Engang havde jeg en italiensk kæreste. Det var i 90-erne. Maria var på en gang en klassisk og relativt velopdragen, prædestineret Mamma med stort M. Men hun var samtidig en fræk og lysten sensuella, når hendes forældre ikke så det. På en ferie ved havet lovede hun mig at lave frisk pasta til os. Det var en varm sommerdag, så det foregik topløs og kun iført mørkegrønne bikinitrusser. Efter få minutter ved køkkenbordet, hvor hun arbejdede ihærdigt med pastarullen, havde hun masser af lyst pizza-mel på sine store brune bryster og en del olivenolie og æggemasse på sine læber og kinder...og baller. Det var vildt pirrende, og hun snoede sig med fryd rundt om køkkenbordet, når jeg ikke kunne holde hænder og tunge for mig selv. Det blev meget sent, før vi kom til bords, men det smagte godt....:) Hvor var det dog skønt og, set med nutidens briller, uskyldigt. Selv om jeg nu er lidt over 60, kunne jeg godt tænke mig en gentagelse med en "frisk pasta-GP". En fantasi af de mere utraditionelle og relativt ufarlige. Har en eller to i sigte. Håber de skriver til mig. Ellers skriver jeg til dem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fluefisker 348 Skrevet 18. November, 2023 Den kan jeg ikke helt stikke, men var på fin vingård hvor mændene skulle lave pasta og den gamle mutter gik rundt og rettede på os samtidigt med vi fik et lille klap på ……. Kinden, meget uskyldigt men i nuet ret sjovt!! Lyder ellers som en sjov ide:-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg