Hop til indhold

Hillerød - Lucie ?

Featured Replies

Skrevet

Lad os gerne høre hvordan det gik. Jeg har også kigget på hende et stykke tid, men det er ikke lykkedes at finde anmeldelser

• 1 month later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Når I andre ikke vil har jeg taget en for holdet. Var egentlig en smule betænkelig pga billederne.

Lucie ser ret normal ud, men en frisure lidt til den flippede side. Altså ikke en piget pige.

Hun ser ældre ud end de 26 år der står i annoncen, men da der er tastefejl i alderen på alle annoncer var det forventet, og generede mig ikke.

Hun viste sig at være lidt af en frækkert i sengen med piercing i tungen hvilket jeg normalt ikke er så vild med. Men det var sku lidt frækt at mærke den. Hun var med på flere almindelige stillinger. Hun sagde ikke nej til noget men jeg bad heller ikke om SM eller sådan noget.

Om jeg kommer igen? Jeg får jern på bare af at tænke på oplevelsen.

Skrevet
  • Author
Kneppowitch skrev, for 5 timer siden:

Når I andre ikke vil har jeg taget en for holdet. Var egentlig en smule betænkelig pga billederne.

Lucie ser ret normal ud, men en frisure lidt til den flippede side. Altså ikke en piget pige.

Hun ser ældre ud end de 26 år der står i annoncen, men da der er tastefejl i alderen på alle annoncer var det forventet, og generede mig ikke.

Hun viste sig at være lidt af en frækkert i sengen med piercing i tungen hvilket jeg normalt ikke er så vild med. Men det var sku lidt frækt at mærke den. Hun var med på flere almindelige stillinger. Hun sagde ikke nej til noget men jeg bad heller ikke om SM eller sådan noget.

Om jeg kommer igen? Jeg får jern på bare af at tænke på oplevelsen.

tak for at vise vejen - jeg har forsøgt at få kontakt et par gange uden held - må prøve igen :)

Skrevet

Er hendes bryster naturlige - og indgår anal i mulighederne?

• 1 year later...
Skrevet
morfar1 skrev, den 9.2.2024 at 14:36:

Brysterne er naturlige. Anal har jeg ikke spurgt om, men du kan jo bare spørge hende.

Skrevet
morfar1 skrev, den 9.2.2024 at 14:36:

Nu står der jo No Anal I annoncen så.... 

Redigeret af Exile-63

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.