Hop til indhold

Recommended Posts

Navia har været anmeldt herinde mange gange men hun fortjener en ny.

Besøgte hende i dag, hun er stadig 35 her næsten 10 efter jeg besøgte hende første gang :-) men årene er jo gået sporløst henover hende.

En lille smule mere sul på kroppen, stadig fantastiske bryster med vorter der stritter af liderlighed.

Hun er stadig en lidt strid dame med priserne, men lidt brutal forhandling og vi blev enige.

Jeg ville egentlig helst kun slikke hendes kusse men hun ville massere olie på min front og sine bryster så jeg kunne fornøje mig med at massere dem.

På min insisteren fik jeg hende ned på ryggen så jeg kunne slikke. Og der gik ikke 2 minutter så sprøjtede hun mig i munden så det var en lyst, jeg er vild med det og hun leverer.

Havde bestilt en ½ time som desværre hurtigt var gået, og jeg ville have hende til at sidde over mig og lade mig slikke hende. På den måde er hun nødt til at sprede benene mere og det er nemmere at komme til hendes våde hule. Måtte derfor spæde lidt til, men det havde jeg regnet med anyway, og nu fik jeg hende til at sidde over mig.

Nu var hun åben og virkelig tilgængelig og sprøjtede som et vandfald, kunne ikke følge med at drikke det hele, man skulle tro hun tissede men det nægtede hun at hun gjorde.

Indimellem pressede hun sit sorte hul ned i min mund så jeg kunne lade tungen trænge op der også og så sprøjtede hun mere endnu. Men jeg måtte kæmpe mig fri for jeg kunne ikke få luft :-)

Hvorfor har jeg ikke besøgt hende så længe ? Kommer igen snart, det vandfald hun leverer er first class.

Hun indrømmer at hun kommer når hun sprøjter, hun stønner også en del, men hun er squ hugget i sten, ingen kys og kram, men dejlig afvaskning i badet bagefter. Meen hun takker dog for dejlig slik. :-)

Redigeret af Moden slikken M
rette stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, for 3 timer siden:

Navia har været anmeldt herinde mange gange men hun fortjener en ny.

Har du et link?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ikke interesseret i andet end at slikke hende. Hun gav mig hand-job. Men hun leverer også en fremragende prostata massage, men det var jeg ikke ude efter i går.

Andet tror jeg du skal spørge hende om. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 18.11.2023 at 17:43:

"Nu var hun åben og virkelig tilgængelig og sprøjtede som et vandfald"

Hahaha det giver sjove minder, Hun var faktiske den første Thai jeg besøgte da jeg trådte ind i dette univers.... det sgu snart nogen år siden...
Kan huske jeg betalte 2800 og så have jeg fri adgang til det hele..... anede jo ikke hvad jeg gik indtil.... men som du siger hun sprøjter som en gal og var selv ved at drukne... hun ville ikke flytte sig  hahahahaha har dog ikke været der siden, måske man skulle prøve igen hahahaha 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hun har altid været god til at sætte prisen højt.

Er heldigvis aldrig faldet for hendes  høje priser, har lært at være som jeg skriver 'brutal' i min forhandling.

Der er intet som et bestemt nej til hendes forslag, og det fremprovokere altid spørgsmålet: Hvor længe vil du have og havd vil du give. Og det svarer jeg på og så bliver vi som regel enige. :-)

Redigeret af Moden slikken M

Del dette indlæg


Link til indlæg
Moden slikken M skrev, den 18.11.2023 at 17:43:

Og der gik ikke 2 minutter så sprøjtede hun mig i munden

Gør du noget specielt da? Del gerne ud af teknikken til dine brødre :razz:

På forhånd tak,

/DFyr_36

Redigeret af DFyr_36
Tastefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...