Hop til indhold

Knep min hals - Lolland-Falster

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/387999

Er der nogen som kender hende her? Det virker lidt oplagt at man bliver sendt ud på en times køretur i håb om at køber er så comittet at vi ikke bakker ud hvis hun så beder om forudbetaling.

Ellers virker billeder og resten reel. Hun skriver også kontant betaling.

Skrevet
ThomasDK skrev, for 15 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/387999

Er der nogen som kender hende her? Det virker lidt oplagt at man bliver sendt ud på en times køretur i håb om at køber er så comittet at vi ikke bakker ud hvis hun så beder om forudbetaling.

Ellers virker billeder og resten reel. Hun skriver også kontant betaling.

Hvad er det der gør at du tænker det? Mht lange køreture og at blive snydt?

Kh Camilla

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan du skulle forudbetale? Hun siger kun kontant. Har skrevet med hende og hun virker reel

Skrevet
  • Author
Bongo1312 skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke hvordan du skulle forudbetale? Hun siger kun kontant. Har skrevet med hende og hun virker reel

Hvad gjorde at du ikke kom afsted?

Skrevet
ThomasDK skrev, for 1 time siden:

Hvad gjorde at du ikke kom afsted?

Vi kunne ikke få vores tider til at mødes desværre

Skrevet

Hvorfor denne negative tilgang til de skønne damer ? Det er ikke langt væk fra mig :-) men det er klart hvis du bor i Kbh er der langt at køre. Men det er jo ens for alle, hvis jeg feks finder en dejlig annonce med noget jeg tænder på i Helsinge feks, så skal jeg da køre langt.

Men det ændrer da ikke ved at jeg forsøger at tænke med det hoved der sidder øverst, så hvis der ved mødet ikke er 'kemi' og jeg kører med uforrettet sag så har jeg da kun spildt min tid og brændstof.

Så tag nu jahatten på, tænk hvis det viser sig at hun er verdensmester i deepthroat så er du gået glip af en oplevelse. Jeg ville da gerne lade min pik komme heelt ned i hendes hals.

Men har lige brugt dagens budget på at blive sprøjtet i munden af Navia, druknede næsten men for fanden det var frækt.

Så måske hvis hun er på i morgen. :-)

Og se så den lille røv på billedet hvor hun squatter  ned, det er da ren guf. :-)

Redigeret af Moden slikken M
tilføjelse

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.