Hop til indhold

Recommended Posts

Havde svoret jeg aldrig ville lave en anmeldelse på en pige. Mest fordi der nok altid er et hav af andre anmeldelser, og fordi jeg tit har set hvordan folk behandler hinanden her inde.

 

Men efter iaften gik jeg og tænkte rigtigt meget over det her besøg. Fordi JEG føler det var lidt specielt.

 

så her kommer det.

På det ene opslag jeg har set med hende så stod der vidst nok at hun hed michelle

om det passer ved jeg faktisk ikke for spurgte aldrig :D

 

Men er også ligeglad med hvad hun hedder. Det der er vigtigst for folk er jo besøget og selve pigen og hendes personlighed.

Først det formelle: super nem at lave en aftale med, svarer selvfølgelig når hun har lejlighed for det. Men vi fik aftalt en tid. Og jeg fik den formelle besked med ønsker og længde for besøget.

30 min til 800 kr valgte jeg.

Det næste: ankommer uden problemer til stedet. Ikke svært at finde hvis det var højlys dag. Meeen sent aften så går der lidt kage i det, især hvis man ikke liiiige kender lokationen. Vi er i central odense 

Alt går gnidningsfri med skift af penge osv. Havde ikke regnet med andet. 

Da hun så åbner munden, altså snakker. Så er det for det første, utrolig flot engelsk, og minsandten hun ikke også kan fyre jokes af på engelsk. Det giver bare stemningen så meget mere charme, og jeg var bare solgt på stedet. 

Pigen: tabte altså kæben da jeg så hende. Fantastisk flot, blød og rund røv.

FLOTTTE B-skåls bryster, som bare sidder perfekt. 

og nu har hun jo intet ansigts billede på hendes annonce. Men WAUW. Utrolig smuk, naturlig og ja bare wauw.

Jeg bad om et bad, inden vi gik igang da jeg skulle have varmen, grundet kulden udenfor :D

selve sceancen: fyldt med skøn humor for at "lette" stemningen. Spurgte om jeg foretrækker bj med eller uden gummi. Og sagde til hende at hun faktisk bare skulle gør præcist hvad hun lige følte "storsindet af mig" Men var bare solgt på den krop. Så kunne jeg rører hende så var jeg pænt tilfreds :D

Hun valgte så uden gummi. Og KÆFT det var godt. Altså hun måtte godt blive ved hele dagen. Meeen det holder jeg bare ikke til :P

så fik hun Sat sig på mig, og der var flot udsigt til bryster mens min hånd gik på jagt på baller mm.

spurgte så hvad HUN havde lyst til, hvori hun svarer, i would like to put my hand up your ass. Hvor i jeg griner og svarer arhh så godt kender vi ikke hinanden :D

så vi endte i en stående doggy. Ku nyde de baller hun havde, men jeg måtte altså bare se hendes ansigt.

så vender hende rundt i missionæren. Og hun kigger på mig med de her intense og lidenskabelige øjne og der må jeg bare kapitulere min ladning.

skal lige siges at hun kysser undervejs og det kan ikke just kaldes tantekys ;) dejlige, lidenskabelige kys. Og det klar hun til UG :D 

Og selvfølgelig lige slutte med en masse dejlig pillowtalk.

såå opsamling

Sex 10/10, pigen 10/10, stedet 9/10 men kun fordi jeg fattede bjælle da jeg ankom :P

gentagelse? vil gerne sige 100% men har ALDRIG besøgt den samme GP 2 gange. Mest fordi jeg har travlt så der går langtid i mellem, så ofte forlader de landet inden jeg har mulighed for nr 2 gang. Og fordi det danske land ofte bare er beriget med så mange smukke damer, så må ud og opleve så mange jeg nu kan. MEEEEN ku faktisk godt overveje det igen. FORDI hendes humor i sig selv faktisk er vild tiltrækkende.

når ja alder? Pisse ligeglad med om den passer eller ej. 10 år med moms eller uden osv. Det mærker jeg ikke noget til. Men det jeg mærker er noget stramt mellem mine ben, SMUKT ansigt og fantastisk krop. Det er det der tæller og tænder 

når ja. Ingen stress med tiden heller. Kom 20:05 og var på gaden 20:46 men vi hyggede også en del og fik snakket meget og Grint sammen

Mangler jeg at fortælle noget så kommer det jo nok i kommentar feltet.

 

https://annoncelight.dk/showad/383135

I really hope that I someday Will see you again. That good was my time with u ♡

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bootypassion skrev, for 16 minutter siden:

Havde svoret jeg aldrig ville lave en anmeldelse på en pige. Mest fordi der nok altid er et hav af andre anmeldelser, og fordi jeg tit har set hvordan folk behandler hinanden her inde.

 

Men efter iaften gik jeg og tænkte rigtigt meget over det her besøg. Fordi JEG føler det var lidt specielt.

 

så her kommer det.

På det ene opslag jeg har set med hende så stod der vidst nok at hun hed michelle

om det passer ved jeg faktisk ikke for spurgte aldrig :D

 

Men er også ligeglad med hvad hun hedder. Det der er vigtigst for folk er jo besøget og selve pigen og hendes personlighed.

Først det formelle: super nem at lave en aftale med, svarer selvfølgelig når hun har lejlighed for det. Men vi fik aftalt en tid. Og jeg fik den formelle besked med ønsker og længde for besøget.

30 min til 800 kr valgte jeg.

Det næste: ankommer uden problemer til stedet. Ikke svært at finde hvis det var højlys dag. Meeen sent aften så går der lidt kage i det, især hvis man ikke liiiige kender lokationen. Vi er i central odense 

Alt går gnidningsfri med skift af penge osv. Havde ikke regnet med andet. 

Da hun så åbner munden, altså snakker. Så er det for det første, utrolig flot engelsk, og minsandten hun ikke også kan fyre jokes af på engelsk. Det giver bare stemningen så meget mere charme, og jeg var bare solgt på stedet. 

Pigen: tabte altså kæben da jeg så hende. Fantastisk flot, blød og rund røv.

FLOTTTE B-skåls bryster, som bare sidder perfekt. 

og nu har hun jo intet ansigts billede på hendes annonce. Men WAUW. Utrolig smuk, naturlig og ja bare wauw.

Jeg bad om et bad, inden vi gik igang da jeg skulle have varmen, grundet kulden udenfor :D

selve sceancen: fyldt med skøn humor for at "lette" stemningen. Spurgte om jeg foretrækker bj med eller uden gummi. Og sagde til hende at hun faktisk bare skulle gør præcist hvad hun lige følte "storsindet af mig" Men var bare solgt på den krop. Så kunne jeg rører hende så var jeg pænt tilfreds :D

Hun valgte så uden gummi. Og KÆFT det var godt. Altså hun måtte godt blive ved hele dagen. Meeen det holder jeg bare ikke til :P

så fik hun Sat sig på mig, og der var flot udsigt til bryster mens min hånd gik på jagt på baller mm.

spurgte så hvad HUN havde lyst til, hvori hun svarer, i would like to put my hand up your ass. Hvor i jeg griner og svarer arhh så godt kender vi ikke hinanden :D

så vi endte i en stående doggy. Ku nyde de baller hun havde, men jeg måtte altså bare se hendes ansigt.

så vender hende rundt i missionæren. Og hun kigger på mig med de her intense og lidenskabelige øjne og der må jeg bare kapitulere min ladning.

skal lige siges at hun kysser undervejs og det kan ikke just kaldes tantekys ;) dejlige, lidenskabelige kys. Og det klar hun til UG :D 

Og selvfølgelig lige slutte med en masse dejlig pillowtalk.

såå opsamling

Sex 10/10, pigen 10/10, stedet 9/10 men kun fordi jeg fattede bjælle da jeg ankom :P

gentagelse? vil gerne sige 100% men har ALDRIG besøgt den samme GP 2 gange. Mest fordi jeg har travlt så der går langtid i mellem, så ofte forlader de landet inden jeg har mulighed for nr 2 gang. Og fordi det danske land ofte bare er beriget med så mange smukke damer, så må ud og opleve så mange jeg nu kan. MEEEEN ku faktisk godt overveje det igen. FORDI hendes humor i sig selv faktisk er vild tiltrækkende.

når ja alder? Pisse ligeglad med om den passer eller ej. 10 år med moms eller uden osv. Det mærker jeg ikke noget til. Men det jeg mærker er noget stramt mellem mine ben, SMUKT ansigt og fantastisk krop. Det er det der tæller og tænder 

når ja. Ingen stress med tiden heller. Kom 20:05 og var på gaden 20:46 men vi hyggede også en del og fik snakket meget og Grint sammen

Mangler jeg at fortælle noget så kommer det jo nok i kommentar feltet.

 

https://annoncelight.dk/showad/383135

I really hope that I someday Will see you again. That good was my time with u ♡

Lyder dejligt. 

Var sex uden gummi også? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også været hos hende for nylig. Enig i at hun er dejlig og servicemindet. Hun vil gerne have at man kommer igen! Vær' forberedt på, at hun spørger om blow m/u, stillinger m.m. Og hun forventer klare svar. Det er så fint:-) 

Ps. Hun kan sit kram:-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er gået et par måneder siden jeg sidst var på besøg her, men vores dagsplaner har ikke lige passet sammen.

Det gik utroligt godt ved mit første besøg, så var lidt spændt på, om oplevelsen kunne leve op til mit håb om en gentagelse af succesen. Bestilte en time

Jeg kan allerede afsløre, at alt overgik mine håb. Det var frækt. Det var sjovt. Det var trygt!

Jeg oplevede bare positive vibes og god kemi fra starten. Nærværende sex så det var tæt på romantisk. En vidunderlig krop og et smil, der truede med at slå benene væk under mig.

Alt sammen noget, der gav mig, den bedste oplevelse, jeg har haft i den tid siden jeg blev single, og valgte at singletilværelsen passede mig meget godt.

Hun er fastboende i landet, og så længe det er tilfældet tænker jeg ikke jeg har behov for at gå andre steder hen.

 

Jeg kan kun anbefale herfra, så længe man møder op med et smil og åbent sind.

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, den 12/18/2023 at 12:33 PM:

The ad is gone :-(

Hi! 

I'm just back :) I been in holiday for a week .

I will be in Odense for the next months. 

You are welcome to make an appointment and i will do my best to have a good time together ❤️ 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

har også været hos denne perfekte lille sag hun gør bare at livet bliver bedre altid glad og hun kan sit kram jeg kommer helt sikker igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig, køn pige, der giver en fin service: Intet hastværk, snyd og genveje her - hvilket fornøjelse.

Jeg læste i øvrigt et sted at hendes bryster var lavede, men de er skam ligeså naturlige som alt det andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ChoosyVery skrev, for 13 timer siden:

Enig, køn pige, der giver en fin service: Intet hastværk, snyd og genveje her - hvilket fornøjelse.

Jeg læste i øvrigt et sted at hendes bryster var lavede, men de er skam ligeså naturlige som alt det andet. 

Hendes bryster er lavede - men den anden vej. De er gjort mindre. Og jeg kan kun rose hendes for hendes valg - resultatet er i fin harmoni med alt ved hende :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så nåede jeg også min 3. gang, og besøget var lige så fantastisk som de øvrige 2.

Michelle er fysisk i mine øjne en utrolig smuk kvinde, men det er hendes personlighed (og hendes øjne, der er lige til at drukne i) der bringer mig tilbage, også fremover.

 

Variationen mellem afslappende samvær med smil og grin, og så intens sex, der tager mig til skyerne, er utrolig tiltrækkende (ligesom hende)

Redigeret af Architect

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var også forbi igen i formiddags, og igen en dejligt besøg. Kan anbefale hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu også været forbi denne dejlige pige. Et besøg hvor alle forventninger blev indfriet på bedste vis. Jeg får helt klart fornemmelsen af at hun gør sit allerbedste for at levere varen og gerne ser sine kunder komme igen. Og igen. Og så er hun jo en skøn og køn lille sag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...