Hop til indhold
frisk fyr

Søger incall vest eller Midtsjælland

Recommended Posts

Hej alle

jeg har efterhånden prøvet en del forskelligt og har en fantasi jeg gerne ville se om kunne opfyldes.

det jeg søger er en kvinde, hvor jeg kan få lov til at afslutte i ansigt eller på bryster og hvor hun så efterfølgende sutter mig helt ren.

har spurgt flere piger via de annoncer jeg har fundet interessante men har enten fået nej, eller slet ikke svar.

mine krav til pigen er at hun meget gerne er dansk, ikke for spinkel eller meget overvægtig. Sex inden selvfølgelig med kondom. Helst en pæn håndfuld bryster og må gerne være amatør, dvs ikke offentlig annonce. Og desuden skal jeg kunne se et ansigtsbillede af hende inden besøg og besøg hos hende.

jeg ved godt det er en lang liste, men håber det kan lade sig gøre.

jeg bor på vestsjælland og er villig til at køre efter det, dog ikke helt til kbh.

hilsen ff

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, for 1 time siden:

Hej alle

jeg har efterhånden prøvet en del forskelligt og har en fantasi jeg gerne ville se om kunne opfyldes.

det jeg søger er en kvinde, hvor jeg kan få lov til at afslutte i ansigt eller på bryster og hvor hun så efterfølgende sutter mig helt ren.

har spurgt flere piger via de annoncer jeg har fundet interessante men har enten fået nej, eller slet ikke svar.

mine krav til pigen er at hun meget gerne er dansk, ikke for spinkel eller meget overvægtig. Sex inden selvfølgelig med kondom. Helst en pæn håndfuld bryster og må gerne være amatør, dvs ikke offentlig annonce. Og desuden skal jeg kunne se et ansigtsbillede af hende inden besøg og besøg hos hende.

jeg ved godt det er en lang liste, men håber det kan lade sig gøre.

jeg bor på vestsjælland og er villig til at køre efter det, dog ikke helt til kbh.

hilsen ff

Hey

Sofie fra området omkring Asnæs har jævnligt annoncer på Annoncelight. Hende vil jeg godt anbefale til dit formål

 

~~Hunt

Redigeret af Huntman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Huntman skrev, for 7 timer siden:

Hey

Sofie fra området omkring Asnæs har jævnligt annoncer på Annoncelight. Hende vil jeg godt anbefale til dit formål

 

~~Hunt

Tak for svar,

jeg har haft kontakt med hende men syntes hendes priser var lidt for høje, men det kunne måske være jeg skulle overveje hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
frisk fyr skrev, den 18.11.2023 at 07:23:

Tak for svar,

jeg har haft kontakt med hende men syntes hendes priser var lidt for høje, men det kunne måske være jeg skulle overveje hende

 

https://annoncelight.dk/showad/382446
 

kan være en mulighed, hun giver økoblow

Måske du kan tilkøbe det du efterlyser 

hun er en køn frisk pige

men du skal til Glostrup

 

Redigeret af Bueno culo
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har selv været på udkig efter noget lignende, men har aldrig fundet det. Danske piger tilbyder generelt ikke cof. Da jeg mønstrede den frækhed at spørge til det hos Seduction Girls blev jeg nærmest grinet af, som om det var det mest underlige kink.

Det tætteste jeg kom på det var Amalie Amour, der før corona tilbød "ansigtsglasur", men det er taget af menuen siden hen, så jeg tror ikke hun er med på den længere.

http://eventyrpigerne.dk/girls/amalie5/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bueno culo skrev, den 11.12.2023 at 22:34:

hun er en køn frisk pige

Ja, hun ser top lækker ud, men dét er jo ikke nogen garanti for en top lækker oplevelse.

Så jeg ville bare høre dig, om du har besøgt hende, og hvad du kan sige om hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
leo kbh skrev, den 26.3.2024 at 14:39:

Ja, hun ser top lækker ud, men dét er jo ikke nogen garanti for en top lækker oplevelse.

Så jeg ville bare høre dig, om du har besøgt hende, og hvad du kan sige om hende.

Leo, kan du ikke efterlyse hende i en ny tråd istedet for at afspore min?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...