Hop til indhold
Joey Joe Joe

Søger makker til Hamborg Harmony tur

Recommended Posts

Jeg kunne tænke mig at tage en tur til Harmony. Men for at gøre turen lidt mere sjov, søger jeg en makker. Jeg har en god vogn vi kan køre i.

Mødested et sted i Trekantområdet eller syd for. Skriv en PB og lad os se på det.

Det skal være her i november eller december en lørdag.

Vi skal vel køre om eftermiddagen så vi er der både til eftermiddagsholdet og aftenholdet.

 

Redigeret af Joey Joe Joe
Link tilføjet

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Joey Joe Joe

Jeg skal derned 8-10 dec.. Skriv hvis du kommer forbi der, så tager jeg med dig. Jeg er på et hotel inde i Hamburg, så måske vi også kan drikke en øl og kigge damer ved Reeperbahn? Jeg ved der er noget jule halløj 9 dec. på Harmony.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansoo skrev, for 59 minutter siden:

@Joey Joe Joe

Jeg skal derned 8-10 dec.. Skriv hvis du kommer forbi der, så tager jeg med dig. Jeg er på et hotel inde i Hamburg, så måske vi også kan drikke en øl og kigge damer ved Reeperbahn? Jeg ved der er noget jule halløj 9 dec. på Harmony.

Så må du hilse Berni inde på dollhouse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved I om Harmony har sauna inde i hovedbygningen eller om man skal uden for og over i wellness huset? Jeg tænker at det er lidt koldt her om vinteren.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bitcoin skrev, for 15 timer siden:

Ved I om Harmony har sauna inde i hovedbygningen eller om man skal uden for og over i wellness huset? Jeg tænker at det er lidt koldt her om vinteren.

 

Man skal over i et hus 15 meter fra hovedbygningen. Man når ikke at komme til at fryse af det lille stykke udendørs gåtur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det muligt at få et indtryk (billeder eller lign) af de piger der typisk er på stedet? Hjemmesiden lister en række piger, alle uden billeder dog :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zieram skrev, for 17 timer siden:

Er det muligt at få et indtryk (billeder eller lign) af de piger der typisk er på stedet? Hjemmesiden lister en række piger, alle uden billeder dog :/

Nej, men jeg tror ikke du bliver skuffet. Der er for en hver smag og nogle meget flotte, hvis det er det man tænder på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Joey Joe Joe skrev, den 26.11.2023 at 10:54:

Man skal over i et hus 15 meter fra hovedbygningen. Man når ikke at komme til at fryse af det lille stykke udendørs gåtur.

Arh - det er nok lidt koldt, men man har jo sin isbjørnepels på - og så er der både biosauna, alm. sauna og dampbad man kan få varmen i ;-)

Ellers må du jo gå i bioen - så vil der hurtigt komme et par piger og tilbyde at varme dig - og din istap ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der skal til hamburg 8-10 december? Jeg skal nemlig derned og kunne være fedt at mødes med nogen dernede og kigge lidt rundt eller at få en øl sammen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hansoo skrev, den 29.11.2023 at 14:12:

Nogen der skal til hamburg 8-10 december? Jeg skal nemlig derned og kunne være fedt at mødes med nogen dernede og kigge lidt rundt eller at få en øl sammen :) 

Ingen der er i Hamburg fra fredag til søndag?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...