Joey Joe Joe 2925 Skrevet 17. November, 2023 (edited) Jeg kunne tænke mig at tage en tur til Harmony. Men for at gøre turen lidt mere sjov, søger jeg en makker. Jeg har en god vogn vi kan køre i. Mødested et sted i Trekantområdet eller syd for. Skriv en PB og lad os se på det. Det skal være her i november eller december en lørdag. Vi skal vel køre om eftermiddagen så vi er der både til eftermiddagsholdet og aftenholdet. Redigeret 17. November, 2023 af Joey Joe Joe Link tilføjet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 17. November, 2023 Kunne godt have interesse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 21 Skrevet 17. November, 2023 @Joey Joe Joe Jeg skal derned 8-10 dec.. Skriv hvis du kommer forbi der, så tager jeg med dig. Jeg er på et hotel inde i Hamburg, så måske vi også kan drikke en øl og kigge damer ved Reeperbahn? Jeg ved der er noget jule halløj 9 dec. på Harmony. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 17. November, 2023 Hansoo skrev, for 59 minutter siden: @Joey Joe Joe Jeg skal derned 8-10 dec.. Skriv hvis du kommer forbi der, så tager jeg med dig. Jeg er på et hotel inde i Hamburg, så måske vi også kan drikke en øl og kigge damer ved Reeperbahn? Jeg ved der er noget jule halløj 9 dec. på Harmony. Så må du hilse Berni inde på dollhouse Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GBlover 323 Skrevet 20. November, 2023 Jeg er interesseret, skriver PB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 21 Skrevet 23. November, 2023 Sexo skrev, den 17.11.2023 at 23:54: Så må du hilse Berni inde på dollhouse @SexoHvem er det? :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sexo 82 Skrevet 23. November, 2023 Hansoo skrev, 1 time siden: @SexoHvem er det? Ham den ældre halvskaldede i baren der styre det hele 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bitcoin 8 Skrevet 25. November, 2023 Ved I om Harmony har sauna inde i hovedbygningen eller om man skal uden for og over i wellness huset? Jeg tænker at det er lidt koldt her om vinteren. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2925 Skrevet 26. November, 2023 bitcoin skrev, for 15 timer siden: Ved I om Harmony har sauna inde i hovedbygningen eller om man skal uden for og over i wellness huset? Jeg tænker at det er lidt koldt her om vinteren. Man skal over i et hus 15 meter fra hovedbygningen. Man når ikke at komme til at fryse af det lille stykke udendørs gåtur. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zieram 127 Skrevet 27. November, 2023 Er det muligt at få et indtryk (billeder eller lign) af de piger der typisk er på stedet? Hjemmesiden lister en række piger, alle uden billeder dog :/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Joey Joe Joe 2925 Skrevet 28. November, 2023 Zieram skrev, for 17 timer siden: Er det muligt at få et indtryk (billeder eller lign) af de piger der typisk er på stedet? Hjemmesiden lister en række piger, alle uden billeder dog :/ Nej, men jeg tror ikke du bliver skuffet. Der er for en hver smag og nogle meget flotte, hvis det er det man tænder på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13844 Skrevet 29. November, 2023 (edited) Joey Joe Joe skrev, den 26.11.2023 at 10:54: Man skal over i et hus 15 meter fra hovedbygningen. Man når ikke at komme til at fryse af det lille stykke udendørs gåtur. Arh - det er nok lidt koldt, men man har jo sin isbjørnepels på - og så er der både biosauna, alm. sauna og dampbad man kan få varmen i Ellers må du jo gå i bioen - så vil der hurtigt komme et par piger og tilbyde at varme dig - og din istap Redigeret 29. November, 2023 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 21 Skrevet 29. November, 2023 Nogen der skal til hamburg 8-10 december? Jeg skal nemlig derned og kunne være fedt at mødes med nogen dernede og kigge lidt rundt eller at få en øl sammen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hansoo 21 Skrevet 6. December, 2023 Hansoo skrev, den 29.11.2023 at 14:12: Nogen der skal til hamburg 8-10 december? Jeg skal nemlig derned og kunne være fedt at mødes med nogen dernede og kigge lidt rundt eller at få en øl sammen Ingen der er i Hamburg fra fredag til søndag? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg