Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Kære “Hulbrødre”

Hvis jeg var konge, skulle Liz være dronning. Jeg er kæmpe Liz fan!

Ville egentlig ikke skrive en anmeldelse, da hun jo er meget velbeskrevet. Syntes dog at hendes annoncer, med meget “enkle” billeder bør styrkes, til gavn for både Liz og alle os. Til gengæld beskriver annonceteksten ærligt og nøjagtigt hvad man kan forvente sig.

Jeg har tidligere besøgt skønheden og fornemmer en vis kemi. Var heldig at ramme et rigtigt tidspunkt hvor hun havde god tid, så bestilte “Fuld plade” med god tid! Det skulle jeg ikke fortryde. 

Også massage delen er forrygende. Efter runde et, var der behov for et pusterum. Liz udfører en dejlig og også kompetent oliemassage. Efterfølgende fik jeg lov at “behandle” hende. Skønt at massere hendes dejlige olieskindende og vrikkende latiner popo. Og naturligvis også hendes skønne bryster. Da blodet allerede var løbet til kunne jeg ikke fastholde fokus på massage og derpå gik 2. runde igang.

De guddommelige øjne og det fantastiske smil,,,,,. Bare jeg var konge!

Liz er her endnu nogle få dage og kommer igen, i starten af december.

Et eventyr, som kan anbefales!

Skrevet

Hvem er Liz ?  Ingen henvisninger eller link

Skrevet
  • Author

“Liz” er på Østerbro!

Annoncere på Nympho og EG

Mon ikke en kan hjælpe med at linke??

Skrevet

Det siges, at "You cant turn a hoe into a housewife". Derfor vil jeg nok heller ikke støtte dig som konge i den tænkte disposition, hvis vi skulle nå dertil. Det vil også være spøjst, hvis jeg en dag skulle fortælle mine børnebørn, at jeg har været sammen med en dronning. Men dejlig er hun. Skal også aflægge obligatorisk besøg snarest! 

God aften til jer derude :-)

Skrevet
  • Author
Namnamtk skrev, for 14 timer siden:

Det siges, at "You cant turn a hoe into a housewife". Derfor vil jeg nok heller ikke støtte dig som konge i den tænkte disposition, hvis vi skulle nå dertil. Det vil også være spøjst, hvis jeg en dag skulle fortælle mine børnebørn, at jeg har været sammen med en dronning. Men dejlig er hun. Skal også aflægge obligatorisk besøg snarest! 

God aften til jer derude :-)

Det er et eventyr. Og det skal opleves igen!

• 11 months later...
Skrevet

En som ved, om hun kommer tilbage? Længe siden jeg sidst har set hendes annonce. Hun er så smuk!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.