Hop til indhold

Tine Aabenraa

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/300386

Wow... 

Efter at være på sendt på ferie i en uge, kan man jo godt gå hen og blive lidt liderlig. Og jeg har før prøvet Tine, uden at blive skuffet og heller ikke denne gang gik jeg skuffet der fra. 

Jeg fik aftalt en en tid med hende og efter jeg er kommet hos hende i et par år efterhånden ved hun godt hvad jeg kan lide. Men hun kan stadig overraske mig. Vi begyndte stille og rolig at pille lidt ved hinanden og hun fik hurtig liv i banditten. Hun begynder at sutte den af på mig og jeg kan nærmest høre englene synge. Jeg begynder at fingerkneppe hende og der går ikke lang tid inden hun laver sprøjteorgasme ud over min hånd. Vi får os lagt om i en 69 og der skal slikkes. Hun kommer igen i en dejlig orgasme. Man kan mærke det er en pige der nyder det hun laver. Inden længe sætter hun sig op på mig og jeg bliver reddet til den store guldmedalje. 

Jeg spørger nysgerrig ind til om jeg evt. kunne få lov til at fiste hende, og det måtte jeg gerne. Igen kunne jeg mærke en orgasme rulle igennem hendes krop. Jeg kunne ikke holde til mere selv og jeg måtte komme næsten hvor jeg ville. Så jeg sprøjtede hende i hendes ansigt og jeg nærmest smed mig på hendes seng, totalt udmattet og tappet for kræfter. Selvom jeg havde bestilt en halv time, gik der omkring 45 minutter inden vi var færdige. 

Så nu vil jeg nyde resten af dagen og side og tænkte tilbage på hvad der skete i dag.

• 1 year later...
Skrevet

Nogen der har mødt hende fornys og ved om hun stadig er aktiv for synes at det er længe siden at jeg har set en annonce af hende 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.