Hop til indhold
wilson

Åbenrå Thai Pinky is back

Recommended Posts

Pinky har været her flere gange og nu er hun tilbage efter et halvt års tid. flere af jer vil kende hende fra tidligere.

Hun er en ung lettere buttet Thai med flotte runde bryster og en dejlig rund bagdel. Så hvis I er til andet "end knogler med silicone bryster" så kan Pinky anbefales. Bedøm selv ud fra de tre billeder i annoncen.

Hun yder den samme gode service som før. Og hun elsker selv at blive nusset og kælet med. 

For mig en af de bedste pt i Sønderjylland. Udseende og service..

https://annoncelight.dk/showad/389595

Redigeret af wilson

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej. Det er det ikke. Så vidt jeg ved har hun ikke arbejdet i Flensburg. Pinky i Flensburg var en slank Thai. Besøgte hende flere gange. Det er vel over 10 år siden hun var der..

Del dette indlæg


Link til indlæg
wilson skrev, for 29 minutter siden:

Nej. Det er det ikke. Så vidt jeg ved har hun ikke arbejdet i Flensburg. Pinky i Flensburg var en slank Thai. Besøgte hende flere gange. Det er vel over 10 år siden hun var der..

arh, prøv med lidt under 5 år ;-)  Jeg besøgte hende senest i december 2018, og det var vist sidste gang hun var der. Flensborg har med få undtagelser været mere eller mindre lort siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...