Hop til indhold

Recommended Posts

Ståpik skrev, for 16 timer siden:

Fake 

Jeg tror nu hun er reel nok. Ikke først annonce jeg har set om at hun afholder GB

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ståpik skrev, den 17.11.2023 at 20:13:

Fake 

Som tugwell bad om. 
vi mangler stadig din forklaring og begrundelsen  på din klare udmelding. 
Hvordan ser du det. Har du baggrundsviden

tak for videns deling. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Øv, kan forstå på @Ståpik at det frække gangbang jeg deltog i, der har hun blot været en computeranimeret Avatar. Under alle omstændigheder er hun fræk, lækker og sød.Hun har den lækreste røv, som der desværre ikke er adgang til denne gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså jeg har besøgt hende og været med 2 gange og i mine øjne er hun smuk, fræk og dejlig naturlig at snakke med og stemningen er god. De andre som var med havde delte samme mening.

så hun er bestemt ikke fake

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)
Ståpik skrev, den 17.11.2023 at 20:13:

Fake 

Noget du gider at uddybe ?? man kan sgu da ikke bare skrive fake, uden at komme med en konkret udmelding.

Redigeret af El Caliente

Del dette indlæg


Link til indlæg

@El Caliente og @PeeHairy Ja ja lad nu den ligge, vedkommende er blevet kaldt ud for sit vås, det er tydeligt for alle, at pigen ikke er “fake”, og brugeren har tydeligvis ikke tænkt sig at deltage mere i tråden, ingen grund til at oplive en tråd fra november for at køre rundt i det samme og det samme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Emptyman skrev, for 58 minutter siden:

@El Caliente og @PeeHairy Ja ja lad nu den ligge, vedkommende er blevet kaldt ud for sit vås, det er tydeligt for alle, at pigen ikke er “fake”, og brugeren har tydeligvis ikke tænkt sig at deltage mere i tråden, ingen grund til at oplive en tråd fra november for at køre rundt i det samme og det samme.

Inden du nu , tomme- mand bliver altfor moraliserende over hvad andre ikke sksl! Så Hold mig udenfor. Jeg har ikke genoplivet nogen gammel tråd. Den var 1 time gammel!  Man må godt gøre sit forarbejde. Især når man kritiserer andre!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil bare lige gøre opmærksom på at annoncen er aktiv igen. Og der afholdes GB 18-4, så kan folk jo selv opleve det ved selv syn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...