Dinner_at_the_y 940 Skrevet 16. November, 2023 Hvis man er til krymmel på miss’katten, så ser det her da slet ikke værst ud. https://annoncelight.dk/showad/389163 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 682 Skrevet 16. November, 2023 man bliver helt fristet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardguy4you 307 Skrevet 17. November, 2023 Det lyder som noget jeg bør give mig selv i adventsgave da en fræk behåret fisse tænder mig, men er svær at finde God weekend til jer alle Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jørgensen 713 Skrevet 17. November, 2023 Aften eller weekend, så var jeg på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Fyr88 162 Skrevet 18. November, 2023 Ståpik skrev, for 16 timer siden: Fake Jeg tror nu hun er reel nok. Ikke først annonce jeg har set om at hun afholder GB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 18. November, 2023 Ståpik skrev, for 17 timer siden: Fake Hvad baserer du din klare udmelding på? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 22. November, 2023 Ståpik skrev, den 17.11.2023 at 20:13: Fake Som tugwell bad om. vi mangler stadig din forklaring og begrundelsen på din klare udmelding. Hvordan ser du det. Har du baggrundsviden tak for videns deling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Roden 223 Skrevet 23. November, 2023 Øv, kan forstå på @Ståpik at det frække gangbang jeg deltog i, der har hun blot været en computeranimeret Avatar. Under alle omstændigheder er hun fræk, lækker og sød.Hun har den lækreste røv, som der desværre ikke er adgang til denne gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tarzan10 5 Skrevet 23. November, 2023 Altså jeg har besøgt hende og været med 2 gange og i mine øjne er hun smuk, fræk og dejlig naturlig at snakke med og stemningen er god. De andre som var med havde delte samme mening. så hun er bestemt ikke fake 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
El Caliente 451 Skrevet 4. Marts (edited) Ståpik skrev, den 17.11.2023 at 20:13: Fake Noget du gider at uddybe ?? man kan sgu da ikke bare skrive fake, uden at komme med en konkret udmelding. Redigeret 4. Marts af El Caliente 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 4. Marts Ståpik skrev, den 17.11.2023 at 20:13: Fake Ja vi er flere der savner et svar. Du er ikke glemt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 4. Marts @El Caliente og @PeeHairy Ja ja lad nu den ligge, vedkommende er blevet kaldt ud for sit vås, det er tydeligt for alle, at pigen ikke er “fake”, og brugeren har tydeligvis ikke tænkt sig at deltage mere i tråden, ingen grund til at oplive en tråd fra november for at køre rundt i det samme og det samme. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 313 Skrevet 4. Marts Emptyman skrev, for 58 minutter siden: @El Caliente og @PeeHairy Ja ja lad nu den ligge, vedkommende er blevet kaldt ud for sit vås, det er tydeligt for alle, at pigen ikke er “fake”, og brugeren har tydeligvis ikke tænkt sig at deltage mere i tråden, ingen grund til at oplive en tråd fra november for at køre rundt i det samme og det samme. Inden du nu , tomme- mand bliver altfor moraliserende over hvad andre ikke sksl! Så Hold mig udenfor. Jeg har ikke genoplivet nogen gammel tråd. Den var 1 time gammel! Man må godt gøre sit forarbejde. Især når man kritiserer andre! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Swarley 376 Skrevet 4. Marts Vil bare lige gøre opmærksom på at annoncen er aktiv igen. Og der afholdes GB 18-4, så kan folk jo selv opleve det ved selv syn. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg