Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Halløj i gruppen...

Såååå kommer lige en ADVARSEL.

https://annoncelight.dk/showad/389626

Havde set mig lun på nedenstående annonce/pige - og måtte besøge hende, særligt efter jeg havde tjekket billederne på ThinEye.

Her dukkede hun ikke op og jeg tænkte, wow afsted med mig til Amager.

Fik booket tid til i dag den 16/11/2023 og klokken 14:00 bliver jeg lukket ind af en noget slidt ROMA kvinde og når lige, at tænke så længe telefondamen har lav standart går det nok.

Hun viser mig ind i et værelse og sætter sig på sengen - lidt akavet får jeg spurgt om pigen ikke kommer ind, hvortil ROMA kvinden oplyser at det er hende der er pigen - umuligt siger jeg, og forklare at hun på ingen måde minder om Alicia.

Det forbløffer ROMA kvinden som hævder det er hende på billederne - (mit gæt er hun vel har rundet de 45, og hendes højde er 150 cm) pludselig giver hun det dunkle lys skylden for jeg ikke kan se, at hun er pigen på annoncen.(selv en blind høne ville kunne se der ikke var tale om samme pige)

Jeg siger tak for i dag og går bestemt mod døren og forlader lejligheden i Ørestaden.

Så kære venner, blot en kæmpe advarsel - 

/M

Skrevet
  • Author
Prøver-igen skrev, for 23 minutter siden:

Du har søgt på billeder det forkerte sted:

Perfekt, tak for svar Prøver-igen, den husker jeg til næste gang. 

I dag var det okay, skulle alligevel til Ørestad og de 1500 dask forblev jo i lommen, men havde sgu håbet at finde den pige på billederne :-)

Prøver-igen skrev, for 23 minutter siden:

Skrevet

Det bare ik okay... fatter ikke at de forsøger, især ik hvis det er billeder hvor det er så tydeligt som du gir udtryk for

Skrevet
  • Author
Jolle skrev, for 15 minutter siden:

Det bare ik okay... fatter ikke at de forsøger, især ik hvis det er billeder hvor det er så tydeligt som du gir udtryk for

Jolle, jeg tænkte det samme på vejen ned i elevator - men jeg tror de håber gæsten er tilpas liderlig, og så slår til...

Jeg anbefaler man selvfølgelig skrider, det gjorde jeg - man acceptere heller ikke lever fra slagteren hvis man har bestilt T-bone steak, og lige meget hvor sulten man er, går man jo ikke hjem med lever.. :wacko:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.