Hop til indhold
Jolle

Potientiel scam på falster - 389485

Recommended Posts

Så til dem som så mit tidligere opslag i en efterspørgsål på denne pige, og afventer dommen. 
Jeg må desvære melde ud at det ikke blev til noget og i kan Læse hvorfor her  

Så jeg havde skrevet til denne annonce på sms -> https://annoncelight.dk/showad/389485

Overskriften lyder "KOM LEV DIN BEDSTE SEKSUELLE OPLEVELSE MED MIG."


Hun svarede ret hurtigt tilbage med en besked der sagde hun gerne ville skrive over whatsapp,
bryder mig normalt ikke om at skulle hen på den app da især ik når man jo allerede er i kontakt over sms men whatever jeg hoppede på.

Her skriver vi frem og tilabge og får udvekslet lidt billeder og jeg får spurgt ind til hendes service og priser
det avr fantastiske priser... næsten for godt til at være sandt... (og det avr det nok også)
jeg var en smule skeptisk men forsatte som om intet var galt.

jeg får aftalt en tid kl 12 dagen efter. Jeg får til sidst spurgt om hvordan hun tog betaling, hvorpå hun svarede
at hun jeg skulle købe et paysafecard og medbringe det til hende. (til dem som ikke ved hvad det er så gennemgår jeg det lidt senere)
jeg vil lige tilføje at hele denne samtale blir udvekslet hurtigt og med perfect dansk så ikke meget at mistænke der.
jeg har før betalt for ydelser hos unge kvinder med paysafecard før så det var ikke der hvor jeg syntes at det begyndte at lugte lidt af en scam men det kommer jeg til

Paysafecard:
Så til jer der ikke kender til paysafecards her er der en lille sum up af hvad det er.
det er en form for digital valuta du kan købe på alle ok+ samt cirkelK her i danmark (sikkert også andre steder)
og det fungere således at du vælger et beløb går til kassen med det og modtager så en kvittering hvorpå der står
en sikkerheds kode og en pin kode som man så kan bruge forskellige steder til at betale med for det beløb man nu har på dette Paysafecard
der står også udtrykkeligt at man ikke må give koden væk da det vil give hvem som  helst der har den kode direkte adgang til 
at bruge penge fra dit Paysafecard (bemærk det ikke er fra dit betalingskort de kan trække penge fra)

det er ikke en ukendt scam et der er nogen der yder en service og før du dukker op beder de dig sende et billede af den så de kan
"tjekke" at den er ægte nok og de forventer selvfølgelig at de kan se pin koden på Paysafecardet på den måde kan de hurtigt gå ind og nubbe pengene og så blokere dig...
de vil selvfølgelig også skrive at de ik vil løbe med pengene og at de er kan sende dig videoer der beviser de er ægte nok (det beviser jo intet...)

 

Forsættelse af hvor jeg slab så spoler jeg frem til dagen hvorpå jeg skriver en time før jeg ankommer at jeg så småt køre ud for at købe hendes betaling samt køre til hende efter så jeg er der inde for en time.
hun svare hurtigt og siger hun glæder sig og jeg skulle holde hende opdateret. Jeg skriver en halv time før at nu har jeg købt hendes paysafecard som jeg på dette tidspunkt bare regner med at jeg giver til hende når jeg møder op og så ka hun joi tjekke den med det samme det tager kun 2 min tops lige at klare den hvis hun gerne vil være sikker hvilket jeg godt kan forstå de gerne vil være, men nej hun skriver med det samme at jeg skal tage et billede af den og sende til hende...
se nu begynder det at lugte lidt af scam... for nu er der jo mulighed for at løbe med pengene...
jeg sender hende et billede af den men hvor jeg holder min finger over koden så man kan se dato og sted den er købt og hvilket beløb den er på.
hun svare at det helt perfect nu skulle jeg bare tage et fuldt billede af den...
fint jeg tager et fuldt billede af den men redigere med rød farve på min mobil så man igen ikke kan se koden men alt andet info på den...
det er stadig ikke godt nok siger hun, hun vil ikke lukke mig ind før hun får koden og kan "tjekke" at det ikke er fake... på det her tidspunkt holder jeg lige ude foran adressen imin bil og venter på vi finder en løsning...
jeg forklare at jeg ved der er meget scam med disse paysafe begge veje så tilbød at hun måske ku gp hen til vindue så jeg kunne se hun var der og var ægte eller komme ind og give hende tid til at tjekke at pengene stod på som de skulle... men nej jeg skulle bare stole på at hun var ægte og at hun ikke ville snyde mig bla bla bla... hendes egne ord "hvorfor skulle jeg skrive og alt det her hvis jeg ik var ægte" (yes i wonder why... måske for at snyde folk til at betale dig?) det skrev jeg ikke det var blot en tanke...
Hun siger nu til mig at jeg selv kan tjekke at mit paysafecard er ægte (right... tror ikke tanken CirkelK har solgt mig en falsk...) gir hende lov til at forklare hvordan jeg kunne gøre det, hvorpå hun så sender mig et link til et google docs spørgeskema og siger at jeg bare skal udfylde det så får jeg en mail om det er ægte og alt er som det skal være...
heldigvis er jeg ikke så dum at falde for det crap... og håber at dette post er med til måske at rede nogen fra at begå fejlen selv, da alt op til det har virket meget ægte...
i skemaet beder den dig om din mail ofc så scammeren ka sende dig en fake bekræftielse... samt pin koden til dit paysafecard og en ja/nej knap om du vil "skjule" koden (right... blir ik en skid skjult) og jeg ved at hverken paysafe eller cirkelK eller nogen andre modtager det her spørgeskema... så jeg siger med det samme at hun får ik noget af mig og jeg er den der er skredet.

og det var mere eller mindre sådan det møde ikke skete og jeg håber at der er nogen der kan tage et aller andet med sig fra dette post :)

Hvis der er nogen der tager chancen og forsøger sig alligevel vil jeg da meget gerne høre om det for hold kæft hun var lækker altså... så en rigtig skam...


Pas på jer selv der ude ^^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...