Hop til indhold

Recommended Posts

Hejsa. Er der nogen der kan fortælle om deres oplevelser med hende her:  https://annoncelight.dk/showad/388255

Jeg er sikker på at have set de billeder under et andet navn jeg ikke kan huske, og er bange for der var noget med at hun på ingen måde leverer ret mange af de ydelser der skrives om (måske derfor det er nyt navn samt annoncenummer). Ville da ellers være super frækt hvis hun lever op til alle de frække ting der skrives om og er taget billeder af. Er der nogle der kan huske hendes gamle navn så man kan se anmeldelser fra dengang, eller som evt har besøgt hende denne gang ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 8 minutter siden:

Hejsa. Er der nogen der kan fortælle om deres oplevelser med hende her:  https://annoncelight.dk/showad/388255

Jeg er sikker på at have set de billeder under et andet navn jeg ikke kan huske, og er bange for der var noget med at hun på ingen måde leverer ret mange af de ydelser der skrives om (måske derfor det er nyt navn samt annoncenummer). Ville da ellers være super frækt hvis hun lever op til alle de frække ting der skrives om og er taget billeder af. Er der nogle der kan huske hendes gamle navn så man kan se anmeldelser fra dengang, eller som evt har besøgt hende denne gang ;-)

 

Ok kan godt se den skulle have været i efterlysninger i stedet for.

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 minutter siden:

Ok kan godt se den skulle have været i efterlysninger i stedet for.

Har også kikket på hende

spændt på om der kommer noget om hende 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 45 minutter siden:

Hejsa. Er der nogen der kan fortælle om deres oplevelser med hende her:  https://annoncelight.dk/showad/388255

Jeg er sikker på at have set de billeder under et andet navn jeg ikke kan huske, og er bange for der var noget med at hun på ingen måde leverer ret mange af de ydelser der skrives om (måske derfor det er nyt navn samt annoncenummer). Ville da ellers være super frækt hvis hun lever op til alle de frække ting der skrives om og er taget billeder af. Er der nogle der kan huske hendes gamle navn så man kan se anmeldelser fra dengang, eller som evt har besøgt hende denne gang ;-)

 

Held og Lykke med forehavendet, og giv endeligt en anmeldelse hvis det lykkedes for dig at få en aftale i stand med hende.

jeg har forsøgt både da hun var i Aarhus og Aalborg at få en aftale med hende, men hun vender aldrig tilbage. 
der havde gik hun rigtigt nok under andet navn, men samme billeder og video, og spændende ser hun sku ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg giver hende et skud, eller flere, imorgen... Skal nok vende tilbage - har bestilt en time med alt vi kan finde på.

Havde egentlig en aftale idag men arbejde gjorde jeg måtte omprioritere og aflyse :/

 

Annoncen minder meget om nogen andre asiatiske kvinder der til tid og anden kommer rundt omkring. Menuen er også ret ens, har prøvet en af dem engang og det var ganske fornuftigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Snielsen1985 skrev, for 16 timer siden:

Jeg giver hende et skud, eller flere, imorgen... Skal nok vende tilbage - har bestilt en time med alt vi kan finde på.

Havde egentlig en aftale idag men arbejde gjorde jeg måtte omprioritere og aflyse :/

 

Annoncen minder meget om nogen andre asiatiske kvinder der til tid og anden kommer rundt omkring. Menuen er også ret ens, har prøvet en af dem engang og det var ganske fornuftigt

Glæder mig til at høre om det ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 20 timer siden:

så man kan se anmeldelser fra dengang, eller som evt har besøgt hende denne gang ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, den 16.11.2023 at 14:50:

Hejsa. Er der nogen der kan fortælle om deres oplevelser med hende her:  https://annoncelight.dk/showad/388255

Jeg er sikker på at have set de billeder under et andet navn jeg ikke kan huske, og er bange for der var noget med at hun på ingen måde leverer ret mange af de ydelser der skrives om (måske derfor det er nyt navn samt annoncenummer). Ville da ellers være super frækt hvis hun lever op til alle de frække ting der skrives om og er taget billeder af. Er der nogle der kan huske hendes gamle navn så man kan se anmeldelser fra dengang, eller som evt har besøgt hende denne gang ;-)

 

Jeg var ved hende igår aftes

hun er fræk, og gør man det rigtig så går den virkelig fræk på hende

kan anbefales 

jeg har planer om at besøge hende igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bull1958 skrev, for 19 timer siden:

Jeg var ved hende igår aftes

hun er fræk, og gør man det rigtig så går den virkelig fræk på hende

kan anbefales 

jeg har planer om at besøge hende igen

I linket "Pam Aalborg" bliver der skrevet at hun er fra Brasilien, i hendes annonce står der Asian Mix.

Er det noget du kan genkende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Herbertus skrev, for 4 timer siden:

I linket "Pam Aalborg" bliver der skrevet at hun er fra Brasilien, i hendes annonce står der Asian Mix.

Er det noget du kan genkende?

Hun er halv Asia og halv Latina 

hun er virkelig smuk

og det er hende på foto

nu er hun i Vejle

men hun sagde hun kommer i januar igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
O'Malley skrev, den 11.2.2024 at 12:06:

Ninah minder utrolig meget om 

https://annoncelight.dk/showad/372271

men kan se at hun pt. er i kbh

Har selv besøgt Ninah flere gange og er vild med hende. Hun yder en fantastisk service.

Nåede ikke at besøge Pam, så hende har jeg tilgode.

Der er flere piger gennem årene der har anvendt disse annoncer med forskellige navne. Alle har leveret samme niveau af service og ydelser så besøger dem nu uden betænkeligheder.

God fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende og synes profilen og ikke mindst billederne  lægger op til mere end der leveres. Hun virkede ikke komfortabel med sitiuationen og var tøvende og usikker i min optik.
 

Dertil haltede det engelske noget.

hun er som egentlig meget sød og servicevenlig.  Men ikke kinky og fræk.

det bliver ikke til nogen gentagelse herfra

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ligefrem flere med samme typer billeder og ydelse. De virker mere frække end de sædvanlige thaier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

asia66 eller Pam- den samme- er bare lækker og alder passer sikkert fint- måske 2-4 mår mere, men hun holder hvad der er aftalt- og bruger sine fingre de "rigtige" steder. Bare lækker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...