Hop til indhold

Latinas på samme addresse aarhus

Featured Replies

Skrevet

Hej med jer gutter. Et sted tæt ved skejby opholder der flere frække latinas piger på samme addresse, men ikke er blevet anmeldt så meget om, så tænker jeg lige tager en for holdet. Tror måske nogle af gutterne kender stedet, når jeg lige linker et link til en af pigerne nedenfor.

Jeg fik lov til at besøge denne pige.

https://annoncelight.dk/showad/386102

Jeg skrev med en af de andre piger som opholder samme sted, men blev modtaget af denne pige i stedet for. 

Hun så sød og fræk ud ved ankomsten, så valgte bare at ignore det og bare nøjes med denne pige. 

Ind i værelset og jeg viser hende sms'erne hvad jeg havde bestilt, for hun kunne ikke et eneste ord engelsk, og hun nikker ja til det. Fik faktisk prisen lidt billigere, hvilket jeg var glad for.

Selve akten var overraskende positivt. Hun var samarbejdsvillig og var ikke afvisende over for at jeg tog styringen, hvilket var lækkert. Jeg gik derfra tilfredsstillet. 

Har været der et par gange, og det har været nogenlunde samme oplevelse med nogle af de andre piger. Så gutter hvis man bare vil gå direkte til sagen og knalde og ikke noget hyggesnak, kan jeg klart anbefale dette sted. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.