Hop til indhold
Jasmin

Hej allesammen - Jeg hedder Jasmin :)

Recommended Posts

hej alle :) 

 

Jeg hedder Jasmin og jeg startede i sidste uge hos Bellahøjpigerne hvor jeg fremover har en fast vagt hver onsdag fra 10-22. 

 

Jeg kan ikke få lov til at skrive i annonceforummet, så jeg har lagt min præsentation her - håber det er ok. 

 

Jeg har læst med på det her board i laaaaaang tid og det var medvirkende til at jeg havde lyst til at følge min ide om at blive glædespige/gudinde *sf*. Den ide har jeg haft i flere år, men at læse med herinde gav mig modet og lysten til at hoppe ud i det :) 

 

Jeg er 29, 178 cm høj, 74 kg og har meget store bløde honningmeloner der kan bestå blyantsprøven, langt blondt hår og dejlige lange ben. Jeg valgte at blive gudinde fordi jeg elsker sex - al sex faktisk *smf* især er sport i 2eren en storfavorit, så jeg håber at mange af jer der er glade for de græske fornøjelser har lyst til at komme forbi :) 

 

Jeg nyder også at være "on top" - både fysisk og mentalt, så hvis du er til fræk dominans er du lige mig - det er mega frækt at få lige det jeg vil have på min kommando - både med det gode og det onde *gf*

 

Bellahøjpigerne har været så søde at lave en hjemmeside til mig  http://bellahoejpigerne.dk/view-project/jasmin/  og der står en masse om mig og lige om snart kommer der også en masse fine billeder... der er allerede arrangeret fotoshoot så i rigtig kan se mig. 

 

Jeg glæder mig til at deltage herinde og til at møde en masse af jer dejlige mænd :)

 

Mange varme sexede knus

Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jamen hej og velkommen :-)

Jeg har opdaget din profil på bellahøj pigerne, og forsvundet i den kavalergang. Så det er ikke helt utænkeligt at vi ses engang :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...