Hop til indhold

Spam via Eroguide?!

Featured Replies

Skrevet

Er Jeg den eneste, der er begyndt at få spam-mails fra spam-bots via Eroguide?

Jeg har i den senere tid modtaget en del mails fra ukendte afsendere, som med 100% sikkerhed var fra Spam-bots, men Jeg vidste ikke hvor de bots havde min emailadresse fra. Her til morgen har "Ann Lester" til gengæld brugt netop Eroguide.dk som begrundelse for at sende en spam-mail. 

Og hvad gør man, når man finder ud af at man modtager spam-mails, der kommer fra en ellers respektabel hjemmeside?

Skrevet

Velkommen til gruppen af spammodtagere fra Frk. Anne Lester.

Din email er nok sat til at være offentligt tilgængelige herinde?

Jeg har også tit oplevet at andre brugere af eroguide.dk har skrevet direkte til mig på mail, især nye brugere...

Skrevet

I har jo alle det tilfælles, at I viser jeres email ud for hver eneste indlæg i skriver. Så alle og enhver (incl automatisk "høstning") kan se jeres e-mail på hjemmesiden , også uden at logge ind.

Under min profil KAN man angive sin email, og der står også nedenunder: "Hvis du ønsker at have en synlig e-mail"

Så hvis det er de synlige e-mail adresser, der modtages spam på, så er det nok derfor.

Skrevet
hrolandj skrev, for 10 timer siden:

Er Jeg den eneste, der er begyndt at få spam-mails fra spam-bots via Eroguide?

Jeg har i den senere tid modtaget en del mails fra ukendte afsendere, som med 100% sikkerhed var fra Spam-bots, men Jeg vidste ikke hvor de bots havde min emailadresse fra. Her til morgen har "Ann Lester" til gengæld brugt netop Eroguide.dk som begrundelse for at sende en spam-mail. 

Og hvad gør man, når man finder ud af at man modtager spam-mails, der kommer fra en ellers respektabel hjemmeside?

Øvvv altså.. Er hun ikke ægte?? :-o:D:razz:

Skrevet
hrolandj skrev, for 10 timer siden:

Det er ikke mit indtryk, at det kommer fra EG, der står bare at hun (m/k) har set mailadressen på EG…. Og ja, jeg får dem også…

Skrevet
Dinosdk69 skrev, den 16.11.2023 at 13:31:

I har jo alle det tilfælles, at I viser jeres email ud for hver eneste indlæg i skriver. Så alle og enhver (incl automatisk "høstning") kan se jeres e-mail på hjemmesiden , også uden at logge ind.

Hmmmm

Med andre ord er et eventyr med Ann H. Ikke sansynligt alligevel. :wacko:

Arrrrrrrk :-o

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.