Hop til indhold

Nine i viborg

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/350130
hej jeg besøgt denne thai igår 

kanon massage hård som jeg kan lide det, utroligt hun trykke så hårdt, hun er en tynd lille  kvinde  blev tilbudt en HJ men takkede nej, hun er nem at snakke med til at lave aftale på dansk 

Skrevet

Elendig massage, fraværende, gik flere gange under massage ved ikke hvorfor havde mobilen på sengen eller i hånden tiden var gået efter 40-45min Max. 

Skrevet
maxmuld skrev, for 5 timer siden:

Elendig massage, fraværende, gik flere gange under massage ved ikke hvorfor havde mobilen på sengen eller i hånden tiden var gået efter 40-45min Max. 

Enig, ved dog ikke om der er flere piger, og om jeg ramte en dårlig dag

Skrevet

Jeg havde en rigtig god oplevelse, da jeg var der. Men det var også indenfor den første uge hun var i Viborg, så måske hendes gejst var højere der? Da jeg var der, gik jeg derfra med fornemmelsen af at jeg havde fået mindst et kvarter ekstra eller måske logefrem mere. Det havde jeg så ikke, men fornemmelsen var der ;)

Skrevet

Hvordan ser hun ud? Kropsbygning ?

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Der er ikke meget kød på hende, ikke nogle rigtige former en såkaldt bmw 

Skrevet

Jeg er ej heller super imponeret. 

Besøgte for en måneds tid siden og fik HJ som afslutning. Jeg er hoppet over annoncen siden, men er der ikke andet, kunne jeg godt finde på det igen i et svagt øjeblik. 

Stort minus var at jeg bad om bad inden massage. Det betød så åbenbart at man havde opbrugt sin kvote af vand, så der kunne ikke accepteres et bad efter fuld krops massage og egen sæd på hele over kroppen. 

Skrevet

Hun er ganske køn, med små bryster som jeg husker det. 

Hun tilbyder kun HJ og du må ikke røre missen. Jeg fik b2b, hvilket generelt ikke siger mig noget, men en måde at få tøjet af hende. Men hun ligger bare og kager lidt rundt oven på dig. 

Skrevet

Det var virkelig en ringe oplevelse! 

Skrevet
Harvaeretder skrev, for 9 timer siden:

Hun er ganske køn, med små bryster som jeg husker det. 

Hun tilbyder kun HJ og du må ikke røre missen. Jeg fik b2b, hvilket generelt ikke siger mig noget, men en måde at få tøjet af hende. Men hun ligger bare og kager lidt rundt oven på dig. 

Jeg har aldrig forstået B2B hvis det ikke ender med sex. :blink:

Skrevet

Jeg kan ikke huske adressen, men det var i området mellem Ungdomsskolen og Katedralskolen. 

• 2 weeks later...
Skrevet

Har også besøgt,Nine 1000 kr for 45 min b2b med håndarbejde til slut...Det var ikke det dårligste jeg har prøvet, men heller ikke det bedste,hendes krop er flot men man må ikke pille så meget...Ville kommer igen vist jeg kunne få et blæs men det sagde hun nej til...

Skrevet
LilleSvaber skrev, for 13 timer siden:

Har også besøgt,Nine 1000 kr for 45 min b2b med håndarbejde til slut...Det var ikke det dårligste jeg har prøvet, men heller ikke det bedste,hendes krop er flot men man må ikke pille så meget...Ville kommer igen vist jeg kunne få et blæs men det sagde hun nej til...

Hvem vil du så anbefale i området ? 
skal nemlig snart til Viborg en tur ;)

Skrevet
Swappie skrev, for 17 timer siden:

Skrevet
Swappie skrev, den 19.12.2023 at 14:58:

https://annoncelight.dk/showad/355938

Prøver jeg næste gang 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.