Hop til indhold
Bikermike

Nine i viborg

Recommended Posts

Elendig massage, fraværende, gik flere gange under massage ved ikke hvorfor havde mobilen på sengen eller i hånden tiden var gået efter 40-45min Max. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
maxmuld skrev, for 5 timer siden:

Elendig massage, fraværende, gik flere gange under massage ved ikke hvorfor havde mobilen på sengen eller i hånden tiden var gået efter 40-45min Max. 

 

Enig, ved dog ikke om der er flere piger, og om jeg ramte en dårlig dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en rigtig god oplevelse, da jeg var der. Men det var også indenfor den første uge hun var i Viborg, så måske hendes gejst var højere der? Da jeg var der, gik jeg derfra med fornemmelsen af at jeg havde fået mindst et kvarter ekstra eller måske logefrem mere. Det havde jeg så ikke, men fornemmelsen var der ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er ej heller super imponeret. 

Besøgte for en måneds tid siden og fik HJ som afslutning. Jeg er hoppet over annoncen siden, men er der ikke andet, kunne jeg godt finde på det igen i et svagt øjeblik. 

Stort minus var at jeg bad om bad inden massage. Det betød så åbenbart at man havde opbrugt sin kvote af vand, så der kunne ikke accepteres et bad efter fuld krops massage og egen sæd på hele over kroppen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er ganske køn, med små bryster som jeg husker det. 

Hun tilbyder kun HJ og du må ikke røre missen. Jeg fik b2b, hvilket generelt ikke siger mig noget, men en måde at få tøjet af hende. Men hun ligger bare og kager lidt rundt oven på dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harvaeretder skrev, for 9 timer siden:

Hun er ganske køn, med små bryster som jeg husker det. 

Hun tilbyder kun HJ og du må ikke røre missen. Jeg fik b2b, hvilket generelt ikke siger mig noget, men en måde at få tøjet af hende. Men hun ligger bare og kager lidt rundt oven på dig. 

Jeg har aldrig forstået B2B hvis det ikke ender med sex. :blink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også besøgt,Nine 1000 kr for 45 min b2b med håndarbejde til slut...Det var ikke det dårligste jeg har prøvet, men heller ikke det bedste,hendes krop er flot men man må ikke pille så meget...Ville kommer igen vist jeg kunne få et blæs men det sagde hun nej til...

Del dette indlæg


Link til indlæg
LilleSvaber skrev, for 13 timer siden:

Har også besøgt,Nine 1000 kr for 45 min b2b med håndarbejde til slut...Det var ikke det dårligste jeg har prøvet, men heller ikke det bedste,hendes krop er flot men man må ikke pille så meget...Ville kommer igen vist jeg kunne få et blæs men det sagde hun nej til...

Hvem vil du så anbefale i området ? 
skal nemlig snart til Viborg en tur ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Swappie skrev, den 19.12.2023 at 14:58:

Hvem vil du så anbefale i området ? 
skal nemlig snart til Viborg en tur ;)

https://annoncelight.dk/showad/355938

 

Prøver jeg næste gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...