Greyman 114 Skrevet 15. November, 2023 (edited) Jeg vidste ikke rigtig om jeg kunne regne de fine anmeldelser, da nogle var ældre og andre korte. Så jeg tog springet og besøgte hende. Hun er sgu total lækker, sød almindelig af væsen og møg fræk. Efter et bad snakked vi lidt om løst og fast og så overtog tavsheden og vi kyssede længe - det var med i min pris. Og da den sidste kluns røg stod hun høj og lækker foran mig, rystede sit hår og jeg kunne ikke få hverken øjne eller hænder væk fra de lækre store bryster (som mærkede ægte). Hun fik en slikketur og jeg fik mine hænder overalt på denne smukke kvinde. Hun snor sig, har armene strakt over hovedet, og siger små lyde som hun nyder det. Mig om på ryggen og så fik jeg et BJ uden, så jeg måtte bremse agten flere gange. Hun er fantastisk til at gøre det. Hun gør noget blødt og pirrende som jeg ikke ved hvad - men det virker. Jeg kunne ikke rigtig få fyren i topstand da gummi kom på. Hun var ellers klar til at sætte sig over mig. Efter nogle forsøg lagde hun sig på maven og begyndte den store blow-tur igen med kondom på. Jeg var hurtigt oppe igen og signalerede til hende om at blive ved mens jeg tog om hendes hår og hals og så kørte hun ellers løs langsomt og dybt og så satte hun tempoet op og jeg fyrede det hele af i kondomet i hendes mund. Hun er bagefter så mega nem at snakke med om alt muligt fra politik, fitness, mad osv. og er et rigtig behagelig selskab. Så 10 ud af 10 herfra for at være sexet, smuk, varm, erotisk, blød og blid og ikke mindst mega fræk. Kom I bare afsted. https://annoncelight.dk/showad/351313 (ps. så ikke at en anden også lige har besøgt hende) Redigeret 15. November, 2023 af Greyman 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg