Hop til indhold
nastykinky1978

Yngre petite thaipiger på Fyn?

Recommended Posts

Hej EG

 

Er der nogen der ved om der er steder på Fyn, hvor der er yngre slanke thaitøser der tilbyder massage med HJ eller hele pakken??

 

Eller er der nogen klinikker eller privat hvor man kan finde sådan nogle dejlige små skabninger?? :-P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har mit indlæg snart ligget alene og trist i lang tid, så jeg bummer det lige op igen :mrgreen:

 

Kan det virkelig være rigtigt at det er umuligt at finde ovenstående her på Fyn?? :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej EG

 

Er der nogen der ved om der er steder på Fyn, hvor der er yngre slanke thaitøser der tilbyder massage med HJ eller hele pakken??

 

Eller er der nogen klinikker eller privat hvor man kan finde sådan nogle dejlige små skabninger?? :-P

der er dejlige piger hos suisi i brylle og der kan du få det hele, dog kniber det lidt med de purunge, men de der er hos suisi ved hvad de laver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa.

 

Ja Knallert har næsten sagt  det jeg ville sige :)

 

Nu er unge jo et vidt begreb, med mine 56 er dem på 40 jo unge :cool: sååå , men du mener jo nok noget yngre og så bliver det svært, men men som knallert så rigtigt skriver, så har de helt styr på det de tilbyder , er rigtige dejlige alle sammen , både ved HJ eller B til B eller hele pakken   kan kun anbefale dem.....

 

VH

 

Nu har mit indlæg snart ligget alene og trist i lang tid, så jeg bummer det lige op igen :mrgreen:

 

Kan det virkelig være rigtigt at det er umuligt at finde ovenstående her på Fyn?? :shock:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for jeres tilbagemeldinger, med unge tænker jeg 20-30 år!!

 

Men har snart hørt så meget godt om Suisi-massage, så jeg påtænker at det må blive til et visit der :-P  :mrgreen:

 

Hvem skal jeg møde hos Suisi, hvis jeg skal tættest på mine ønsker?? (petit/ung) :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Jeg ville nok tage en tur til Sjælland istedet :-). Petit/ung ser utroligt nok ikke ud til at være en kategori, som Fyn kan tilbyde. Jeg har ihvertfald ikke fundet det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har også muligheden for at møde Anna, hun er omkring de 40, men hun har en meget lækker krop syntes jeg, fine små thai bryster, og en lækker trimmet mis. Og så er hun utroligt dejlig og imødekommende, det syntes jeg faktisk de er alle sammen.

Man går ikke fejl af at prøve massage hos Suisi.

Da jeg første gang prøvede Thai massage, var det hos Royal Thai, det var den gang Moni som masserede mig, jeg kendte ikke konceptete, og var meget spændt på det, jeg var faktisk ikke ret tændt på Thai piger, men da jeg oplevede det, at ligge i en time og få den fulde opmærksomhed, så har det faktisk har gjort at jeg gang på gang har vendt tilbage igen og igen. Jeg vil tro jeg får massage 2-3 gange på et år, hvilket er utroligt dejligt.

Hov det var jo ikke det du spurgte om, jeg kom blot til at tænke på hvordan det var for mig første gang. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...