Hop til indhold

Sensual Sophie - Årelangt forhold

Featured Replies

Skrevet

For 4 år siden skrev jeg dette review: https://www.eroguide.dk/forum/topic/108307-classy-sensual-sophie-en-enestående-vidunderlig-kvinde/?tab=comments#comment-1012731

Og det holder stadig fuldstændig... 4 år er gået og jeg har jævnligt set Sophie, kun afbrudt i perioder hvor jeg enten har været i forhold eller af andre årsager har været dedikeret til nogen særlige hvor jeg har set dem eksklusivt og det gør det naturligvis svært at skrive om Sophie, for selvfølgelig har vi fået et helt særligt forhold med et helt særligt bånd imellem os som gør det svært at beskrive et besøg, men jeg vil prøve alligevel.

Jeg er utroligt glad for Sophie, mit sidste møde med hende er et par måneder siden, ved ankomst er hun altid god til at åbne døren og tager imod mig med stort smil og hjertevarme, vi har altid savnet hinanden og prøver at samle op på alt hvad der er sket i vores liv samtidig med at en times GFE begynder, for mig er det som at være sammen med min kæreste når jeg er sammen med Sophie, der er stor lidenskab og virkelig god energi, jeg tager altid et bad inden vi kommer for godt i gang og når jeg kommer tilbage til værelset ligger den smukkeste nøgne Sophie på sengen, vi kommer typisk godt rundt i alt det klassiske, hurtigt i en 69'er, skønne kys ved hver en lejlighed som byder sig samt massere af kram og kærlighed undervejs, men hovedbegivenheden er altid den lækreste, nærværende, fantastiske sex, I alle de bedste nærværende stillinger og jeg har min egen naive forestilling om at det ikke kun er mig som får orgamser når vi mødes.

Altså jeg vil jo også gerne beskrive hvor smuk hun er, men på den anden side synes jeg ikke det giver så meget mening, for Sophie er afsindigt god til at få taget nye billeder, hun photoshopper ikke og det er meget let at se hvor smuk hun er på billederne, de er yderst retvisende :wub:

Det fysiske med Sophie er i top klasse, men jeg vil gerne understrege at vores samtaler, som både kan foregå før, under og efter det intime, er helt vildt gode, vi er meget interesseret i hinanden og husker hvad der sker i hinandens liv rigtig godt, det er både fysisk og mental stimulans på højeste plan.

Jeg kan kun anbefale alle at gøre sig selv den tjeneste at møde Sophie hun er en skøn perle som man ikke kan få nok af at have i sit liv <3

Skrevet

Det særlige, Sophie tilbyder, er netop alt det andet rundt om akten. Ja, akten er også topklasse, men hendes personlighed er prikken over i’et. Et stykke tid siden jeg har haft fornøjelsen. Desværre er hendes sted i Herlev ikke godt for mig.

Skrevet

Sophie er bestemt en flot kvinde, og jeg forstår også din begejstring @Hulbror.

Jeg har selv besøgt Sophie. Det var bestemt et ok besøg, men jeg skulle nok ha valgt anderledes, set i bakspejlet.

Jeg har skrevet om mit besøg hos Sophie her

Redigeret af migigen

• 6 months later...
Skrevet

Genopliver lige en gammel tråd for at høre, om nogen af jer har været hos Sophie for nylig, og kan berette om hendes "nye" sted? Kan se hun nu holder til på Østerbro, hvilket frister, da hendes sted i Herlev var en af årsagerne til, at jeg ikke har besøgt hende for nylig. 

• 1 month later...
Skrevet
Avav85 skrev, den 26.5.2024 at 22:50:

Genopliver lige en gammel tråd for at høre, om nogen af jer har været hos Sophie for nylig, og kan berette om hendes "nye" sted? Kan se hun nu holder til på Østerbro, hvilket frister, da hendes sted i Herlev var en af årsagerne til, at jeg ikke har besøgt hende for nylig. 

Jeg har besøgt Sophie ret jævnligt de sidste 4 måneder, hvorfor jeg stortset kun har besøgt hende i Østerbro. 
Stedet er godt, og så er Sophie som altid enormt dejlig at være sammen med. Jeg ville klar anbefale et besøg hos hende til enhver.

Jeg synes ikke, at det er noget man skal snyde sig selv for. Vær søde ved hende :-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.