Hop til indhold

Vedr. Maria fra Annoncelight

Featured Replies

Skrevet

Jeg har de seneste dage fulgt med i “Maria”s opslag på Annoncelight, da det lyder som en rigtig god oplevelse. Hun har tidligere startet sine annoncer ud på følgende måde:

> “Jeg nyder at mærke din varme ånde mod fissen, og så den bløde våde tunge cirkle om klitten, lidt over og lidt under. Jeg elsker at sprede skamlæberne mere med fingrene, for at presse klitten så langt ud som muligt “UUhhhhnnnng!” Min lille slikkepind er liderlig og venter på din tunge, naturligvis hvis du er til at slikke.”

Hun har haft to profiler de sidste 2 ugers tid:

- “Dygtig og fræk” (Oprettet d. 30/10 2023)

- “Kun hos mig” (Oprettet d. 04/11 2023)

Og benytter sig ofte kun af 2 billeder af hendes overkrop. Hendes telefonnummer starter med 50, hvis der nu skulle være nogle, der genkender teksten men ikke profilerne:-)

Jeg har umiddelbart ikke kunne finde nogen omtale af hende herinde. Derfor efterspørger jeg, om der er nogle, der har haft erfaring med hende?:-)

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.