Hop til indhold
Sensuel lover

Louise Aalborg C - Kvinde med STORT K

Recommended Posts

Ja, det er ikke ofte jeg kommer med anmeldelser og det er nok fordi jeg ikke flytter fra noget der er godt i forvejen ;)

MEN en dag trængte jeg til noget andet end det  ”rene tantriske” og så annoncen fra Louise.

Kan kun sige jeg er glædeligt overrasket. En fantastisk flot kvinde med former, der smelter mit indre.

Jeg har nu besøgt hende mange gange efterhånden og det “frække” er helt unikt for mig. Med intensitet og nærvær :wub:

Har man også behov for en dybere snak er hun bestemt også den rette at komme til og er nem og kommunikere med.

Det kan næsten komme til at virke som reklame, men er ikke blevet opfordret til dette skriv.  Hun får et stort 10 tal fra mig <3

Vær sød ved hende og du får det dobbelte tilbage. 
 

https://annoncelight.dk/showad/363941
 

KH. SL

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige besøgt hende i dag :wub:

Fantastisk behagelig oplevelse med pige som er med på det meste og gerne vil gøre et godt for sine kunder.

Som i andre siger nærværende og sexet.

Kommer helt sikkert igen når lejlighed byder sig <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, så er der sku’ blevet åbnet for nye kunder igen og med kr.500 i rabat på stor julepakke :)
Sensuel lover og Aalborgsoe er der grund til at annullere besøg ved Kiara ?

(kan i måske give lidt bedre beskrivelse af kontordamen)

Del dette indlæg


Link til indlæg
HardBond skrev, for 5 timer siden:

Ja, så er der sku’ blevet åbnet for nye kunder igen og med kr.500 i rabat på stor julepakke :)
Sensuel lover og Aalborgsoe er der grund til at annullere besøg ved Kiara ?

(kan i måske give lidt bedre beskrivelse af kontordamen)

Vil ikke uddybe yderliger grundet diskretion. Men kan ikke forestille mig du vil blive skuffet vs Kiera (kender hende ikke)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved i faste kunder om hun har et andet nummer at skrive til ? Har forsøgt et par gange, jeg har været syd for Aalborg, men der kommer intet tilbage. En af mine kollegaer kom til at tale over sig, og hun stadig var aktiv, men lukkede så i som en østers. Send gerne pb

Ellers er der jo også andre frugter på træerne ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...