Hop til indhold

Yen Wellness - Senses massage

Featured Replies

Skrevet

Nå, jeg er ikke så tit på sjælland og har tidligere vidst kun skrevet om Dokkun og deres Senses massage. Den var jeg virkelig vild med og ville gerne prøve et andet sted og sammenligne med. Jeg elsker den blide/fingerspids/kildende massage og med ekstra efter. VIlle besøge Yen Wellness da de skriver at de også tilbyder dette.

Kan slet ikke anbefales. Pigen brugte meget af tiden 1 hånd og kunne slet ikke finde ud af at massere. Det var ikke kun den blide(senses) massage hun var forfærdelig til, men også bare generel massage, da hun skulle massere nakke/hovedet. Jeg tror aldrig jeg har prøvet så dårlig en massage. Jeg ved at de har flere piger der, så kan ikke kritisere hele stedet, men jeg tør squ ikke tage chancen for at få hende som massør. Der bliver spurgt ind til ekstra med det samme og også under massagen, jeg takker ja tak, men det var et sørgeligt handjob. 

Jeg skriver sjældne negative anmeldelser, men dette er en af dem. 

Edit:Forkert sted og har anmodt om at rykke

Redigeret af HardWorker

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.