Hop til indhold
HardWorker

Yen Wellness - Senses massage

Recommended Posts

Nå, jeg er ikke så tit på sjælland og har tidligere vidst kun skrevet om Dokkun og deres Senses massage. Den var jeg virkelig vild med og ville gerne prøve et andet sted og sammenligne med. Jeg elsker den blide/fingerspids/kildende massage og med ekstra efter. VIlle besøge Yen Wellness da de skriver at de også tilbyder dette.

Kan slet ikke anbefales. Pigen brugte meget af tiden 1 hånd og kunne slet ikke finde ud af at massere. Det var ikke kun den blide(senses) massage hun var forfærdelig til, men også bare generel massage, da hun skulle massere nakke/hovedet. Jeg tror aldrig jeg har prøvet så dårlig en massage. Jeg ved at de har flere piger der, så kan ikke kritisere hele stedet, men jeg tør squ ikke tage chancen for at få hende som massør. Der bliver spurgt ind til ekstra med det samme og også under massagen, jeg takker ja tak, men det var et sørgeligt handjob. 

 

Jeg skriver sjældne negative anmeldelser, men dette er en af dem. 


Edit:Forkert sted og har anmodt om at rykke

Redigeret af HardWorker

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...