Hop til indhold

Danske unge slår igen egen rekord ...

Featured Replies

Skrevet

Til info ifølge:

https://sexogsamfund.dk/ :

"Danske unge slår igen egen rekord i klamydia" ...

https://sexogsamfund.dk/om-os/nyheder/danske-unge-slaar-igen-egen-rekord-klamydia-se-hvor-udbredt-sygdommen-er-din-kommune

I øvrigt en glimrende hjemmeside med brugbare og nyttige informationer.

/ Cruise 

Skrevet

Var faktisk meget tæt på at dele netop denne artikel fra Ekstrabladet tidligt i morges, men tænkte at der nok ikke var mange der går under målgruppen "Danske unge" her på siden - og inden jeg får skudt alt muligt i skoen, nej... jeg er heller ikke selv én af de unge ;)

Redigeret af SweetKisses

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

men tænkte at der nok ikke var mange der går under målgruppen "Danske unge"

Det er nok rigtigt. Men der er nogen der har sex med unge.......

Skrevet
tvr skrev, for 12 minutter siden:

Det er nok rigtigt. Men der er nogen der har sex med unge.......

Du har helt ret - og derfor burde jeg måske have smidt den op uden forbehold. Men afsted kom den, omend lidt forsinket 

Skrevet

Hvis man kigger på tallene ses det at der er tale om at mellem 1,5 og 4% af de unge der bliver testet, har klamydia. 
I mine øjne er det så små tal at der ikke er nogen grund til at sætte rød alarm. 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Hvis man kigger på tallene ses det at der er tale om at mellem 1,5 og 4% af de unge der bliver testet, har klamydia. 
I mine øjne er det så små tal at der ikke er nogen grund til at sætte rød alarm. 

Det er et meget lavt antal der faktisk bliver testet.. 

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 37 minutter siden:

Det er et meget lavt antal der faktisk bliver testet.. 

Det tror jeg også. Men mon ikke den procentuelle fordeling er ens i begge grupper?

Skrevet

Har selv lige læst den artikel i mandags, og jeg er næsten lige blevet smittet med klamydia, what a coincidence….

Skrevet
etspil5moden skrev, den 17.11.2023 at 00:50:

Har selv lige læst den artikel i mandags, og jeg er næsten lige blevet smittet med klamydia, what a coincidence….

Puha, man skal passe på med at læse den slags.......

Skrevet
tvr skrev, for 3 timer siden:

Puha, man skal passe på med at læse den slags.......

Ja tak det smitter åbenbart  igennem artikler også. For satan det klør det pis….

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.