Hop til indhold
Møffe

Thailand forever

Recommended Posts

Så kom turen til Hua hin -det er så mange massage shop, så man slet ikke kan overskue det de første flere uger;-) Men min lille fortælling/anmeldelse var på en af mine vanlige aftenture rundt og se hvad det sker -selv om man ikke drikker alkohol kan man jo godt gå rundt og kikke på alle de "fulde hoveder" der tåger rundt. Nåmen i et sving er en lille massageshop hvor der sidder en pige og spiser og drikker 1 øl -tilfældigt kommer jeg til, at skæve lidt til hende, da jeg går forbi -og straks råber hun mig an (kl. er vel omkring 22) hun spørg om jeg vil have massage -jo det kunne jeg da godt bruge -og bestilte 2 timers thaimassage -selv om jeg vist at butikken var lukket -men hun sagde "ingen problem" hun skulle også sove der og mutter var i byen. Jeg blev anvist en madrasse på et forhøjet platou bag en afskærmning (halvvæg) indrettet med 2 stk. side om side og det var så den bagerste. Jeg blev afklædt og lagde mig på ryggen (som jo er normalt til alm. thaimassage) Hun gik i gang -men virkede mut/lidt fraværende men tog ved, og jeg lå bare med et håndklæde -og hun tog pludselig fat om min lillemand -og kikkede og smilte... Jeg tænkte på, at jeg ville prøve at munter hende lidt op -så jeg spurgte om hun havde lyst til, at synge en sang for mig (jeg havde bemærket, at hun nok havde fået mere end 1 øl til maden) Så kikkede hun og sagde "Sure can" -hun fandt et nummer på sin mobil på thai -100% nogen med kærlighed -og hun startede med at synge, og hun sang så inderligt og med så meget smerte -at jeg ikke kunne lade være, at knipe en tåre -selv om hun masserede i mens hun sang -det var så smukt -og jeg takkede og roste hende -så hun følte åbenbart at hun ville synge en mere -og på samme indlevende måde sang hun. Hun var en meget varm og følsom person kunne jeg mærke -men også halvfuld og vi jokede hinanden en i mellem hun sang. Jeg spurgte om "hun ville gifte sig med mig" -for hendes sang gik rent ind i hjertet -det grinte vi meget af -og hun kunne helle ikke lade min diller være -og han kikkede frem over håndklædet -og hun begyndte at synge til ham... -det inderligste og med den dybste smerte -også så grinte vi igen -jeg nåde aldrig om på maven -for vubti -så tog hun min pik i munden -og sutte løs som om hun ville suge alt ud af den -hun sugede mine løg også og slikkede rundt (var nyvokset -så ingen hår på løg og omkring pikkemand) det var pisse frækt -hun krængede lige sit tøj af -og kravlede opad (hendes mobil spille thairap som jeg aldrig har hørt før) Ligesom om stemningen blev meget intens -og hun kyssede min krop og min mund -og satte sig, og jeg gled ind i hendes stramme fis -hun blev vild -og det blev så intens (jeg nærmest aldrig har oplevet noget ligenende) -hun vente sig til en doggy -og jeg sprang på hende og tog om hofterne -og stødte i bund -og hun stønne højt (vi var i butikken) -jeg holdte ikke længe (modsat ellers, kan jeg holde længe) hun gjorde ikke tegn til jeg skulle stoppe eller trække mig ud, men det gjorde jeg selv, så sprøjtede hende op ad ryggen i et brøl (ved ikke hvorfor jeg skal lame sådan på mine gamle dage, når jeg kommer) og hun vendte sig tog min hånd -og vi gik i bad -som nyforelsket... Hun vaskede mig og jeg hende -vi kyssede og alt var lutter idyl;-) Men så kom mutter hjem i en 40hk brandert hun havde en støjere med (som dog ikke var så beruset) men mutter sejlede rundt -og ville videre ud og danse -og min lady ville drikke flere bajer -så jeg takkede og smuttede -og lovede at kikke ind snart igen.......... Det var en oplevelse jeg aldrig glemmer på mange måder -og jeg nok aldrig komme til at opleve igen;-) Jeg har dog mødt hende i byen flere steder. Også i aftes ville jeg lige ned og se til hende igen -her var der hende der var så fuld, og sat med en flaske gin -hun var vred og nærmest aggressiv -ligesom om hun slet ikke var i "denne verden" og mutter undskyldte flere gange -jeg gik hurtig igen... Jeg tror hun har store problemer med alkohol og det er trist -hun gav mig den bedste oplevelse -den første dag, og det vil jeg aldrig glemme og det kan jeg leve højt på længe...;-) Men ser nok til hende igen -lidt tidligere på dagen næste gang... Thailand er for mig himmerige, hvor man kan glemme "hamsterhjulet" og alle de højst middelmådige oplevelser rundt omkring i dk...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...