Hop til indhold

Vicki Aarhus..smuk sort pige

Featured Replies

Skrevet

Havde gennem lang tid ønsket en sort pige igen…, men efter snart en del gange at vende om i døren, grundet pigen var langt fra hende på billede, har jeg gennem lang tid gået udenom.

så Vickis billeder, der fangede mig med hendes lækre sorte fisse, og nuvel der blev bestilt tid og sandelig om ikke det var den sprødeste lækre sorte pige fra billederne der åbnede op:-)

https://annoncelight.dk/showad/389141

Fik 30 min blandet med superfransk. 

Vickys krop er fantastisk, den skønneste hud, de lækreste baller og ja, resten siger billederne…..

Sexen var god, Vicki virkelige lidt genert, men blødte op, og mens jeg tog hende til slut i missionæren, lå hun med den ene hånd og kælede for hendes bryst, og den anden var mellem hendes ben.

En lækker detalje, som de af jer, der har samme lyst som mig, så prøv hende i en 69, sørg for der er lys nok og nyd så synet…., Wow, banditten er glad.

Stedet supert, parkering lige ved, og nye lokaler.

Skrevet

Det lyder da som en lækker oplevelse 

Skrevet

I annonceteksten kalder hun sig Alice.......

Skrevet
  • Author

Det har du faktisk ret i, så kun det store navn nederst….., det er dog hende på billederne, Vicki eller ej:-)

Skrevet

Århusbanditten hun ser godt nok fin ud, og dejligt med en mørk pige der lever op til hendes annoncetekst!

hun har et fint menukort, men ingen priser, er hendes priser sådan ca standart ?

hendes annonce er væk her mens jeg skrev og der blev advaret mod falske billeder 

Redigeret af Servciesboy

Skrevet
Vær opmærksom på falske billeder: Denne annoncør har indenfor de seneste 90 dage fået fjernet et eller flere falske billeder fra en annonce.
Skrevet
  • Author

Hmnnnn, så faktisk godt at hendes billeder pludselig var fjernet……, skrev til hende og fik svaret, at en kunde insisterede på at ville kneppe hende uden gummi…, da hun afslog truede han med at anmelde hende til dem for falske billeder…., sikke et svin…

Øv at nogle syge hoveder skal ødelægge det for alle der nyder og respekterer pigerne…, med hvilken ret tror den idiot at han skal true sig til sex uden….., og blot en anmeldelse til Annoncelight, og de er fjernet.

Jeg var der, billederne passede perfekt, alt stemte og ja blev vred da jeg hørte hendes forklaring……, øv det er så nemt at chikanere pigerne……

Skrevet
Aarhusbanditten skrev, 1 time siden:

...... .. ..... da hun afslog truede han med at anmelde hende til dem for falske billeder…., sikke et svin…

Nu kan man ikke bare skrive til annoncelight og få slettet billeder fra en annonce.

Det kræver bevis, som er et link til det sted , hvor man kan se de er taget fra. Så noget har der været om det, ellers sker det ikke.

Skal ikke forsvare en person der kræver ekstra tjenester ved at fremkomme med trusler, for det er aldrig i orden.

Skrevet
  • Author

Det er muligt, men ja ganske usmageligt at true med den slags….., og nej ansigtet vises ikke på billederne, men kroppen er i givet fald en tro kopi….., tænker andre kan bekræfte mig heri?

Vi er mange der nyder denne branche og pigerne…; men hvor er det trist, at nogle tror de skal true med den slags….., andre piger frarøves deres penge…, andre styres igen af bagmænd….., men ærgrer mig over alle ikke bare kan være ordentlige mennesker og behandle alle med respekt…, trods branche, erhverv, nationalitet og fysisk styrke…, men det hører nok til i den naive verden…..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.