Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Der har været en del tråde om Katerina - de fleste af dem rigtig positive, hvorfor jeg besøgte hende fredag morgen som dagens første gæst.

Katerina åbnede døren, og hendes udseende skuffede bestemt ikke. Hun er ret køn, og hendes krop er virkelig lækker. Jeg synes faktisk, at hun er lækrere på sine billeder, men det har måske noget at gøre med, at hun smiler og har en ret fin udstråling på billederne. Det stod dog i skærende kontrast til det udtryk, jeg blev mødt med.

Hun virker egentlig meget sød, men hun var nærmest ikke til at slå et smil af. Og hun var helt udtryksløs i ansigtet.

Jeg fik mig et bad, og så gik vi i gang. Jeg fik lov til at tage på hende, som jeg ville, mens Katerina kyssede mig skiftevis på begge sider af halsen. Det var særdeles mekanisk. Jeg spurgte, om hun kyssede, og så pegede hun på sin hals. Pænt kedeligt.

Jeg blev sat ned på den enkeltmandsbriks, som er beskrevet i andre tråde også. Altså...det er simpelthen for usselt. En ordentlig seng - eller i hvert fald en seng, der er stor nok - er virkelig det mindste, man kan bede om i denne branche. Det var ikke fedt.

Siddende på knæ foran briksen påbegyndte hun et virkelig uengageret blowjob. Tanken om en ung, lækker dame på 21, som sidder med min stive pik i munden, er egentlig ret ophidsende, så det kom lidt bag på mig hvor helt utrolig kedeligt det var at få suttet pik af Katerina.

Sexdelen var tilsvarende kedelig. Hun reagerede ikke på at blive slikket, mens hendes øjne bare var helt slukkede, da vi kneppede. Hun kiggede mig nærmest konstant i øjnene - den skal hun have. Men der var absolut ingen liv i dem. Og det var der altså bare heller ikke i Katerina, hvilket faktisk i høj grad opsummerer hele mit besøg.

Jeg vender utvivlsomt ikke tilbage til Katerina. Jeg håber, at hun finder større glæde i andre dele af sit liv end hvad hun gav udtryk for i den halve time, vores veje krydsede. Hendes mentale fravær var sgu lidt rystende. Det var virkelig ikke særligt opløftende.

Et af de heldigvis utroligt sjældne besøg, der får mig til at stille spørgsmålstegn ved min gøren og laden i den her del  af verdenen. :(

Redigeret af Morabito

Skrevet

En deprimerende anmeldelse må jeg sige. Tror ikke jeg vil besøge hende, selvom hun er nok så dejlig. Hun virker som om hun ikke er tilstede i sit arbejde. Mange tanker kan melde sig: Trafficking, andre former for tvang, nødløsning for at skaffe penge. Ingen af dem virker befordrende på min lyst til at besøge hende. Bare mine strøtanker, når jeg har læst de øvrige anmeldelser af hende.

Venligst OT

Skrevet

Ærgerligt at du ikke er glad for dit besøg

Hun har været fint tilstede under alle mine besøg - måske noget kemi eller noget…

Skrevet

jeg følte også jeg havde god kemi , men hun leverede ikke nogen mindeværdig oplevelse .

vil desuden gerne lukke ned for snakken om trafficking . hun er glad og her af egen fri vilje , det er som fleste andre gper pengene der driver hende 

jeg fik desuden kys bare ikke tungekys

Redigeret af AgentLeman

Skrevet
AgentLeman skrev, for 2 minutter siden:

jeg følte også jeg havde god kemi , men hun leverede ikke nogen mindeværdig oplevelse .

vil desuden gerne lukke ned for snakken om trafficking . hun er glad og her af egen fri vilje , det er som fleste andre gper pengene der driver hende 

jeg fik desuden kys bare ikke tungekys

Hej AgentLeman.

Godt, hvis du ved mere. Det var blot mit indtryk af en lettere deprimerende stemning i TS's anmeldelse, der fik nogle alarmklokker til at ringe. Jeg ved intet og vil heller ikke insinuere at den smukke Katerina er blevet udsat for trafficking. Jeg må indrømme, at jeg absolut foretrækker piger/kvinder, der er tilstede i deres handlinger og er måske derfor lidt for sart.

God søndag til jer alle

Skrevet
  • Author

Jeg havde på ingen måde dårlig kemi med Katerina. Og jeg har ikke insinueret noget om trafficking i min tekst. Jeg mødte en pige, der bare ikke burde være i den her branche. Jeg er ganske sikker på, at hun ikke syntes, at det var ubehageligt at være sammen med mig. Men jeg er lige så sikker på, at hun ydede en lorteservice, som er funderet på, at hun overhovedet ikke finder nydelse i det job, hun lige er startet i. Det er bare nederen at betale penge for at kneppe en pige, der ikke synes, at det er frækt at blive betalt for at lade sig kneppe. Jeg møder masser af tøser, der gør det - Katerina gør ikke. Længere er den ikke.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.