Gangnam 240 Skrevet 12. November, 2023 Hvor mange bruger det? Er det sikkert nok? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinosdk69 941 Skrevet 12. November, 2023 Du kan med fordel kigge i nogle af de tråde, der allerede er om samme emne... https://www.eroguide.dk/forum/search/?q=Revolut&updated_after=any&sortby=relevancy&search_and_or=or&search_in=titles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gangnam 240 Skrevet 12. November, 2023 Det forsøgte jeg, men kunne simpelthen ikke finde noget. Derfor spørgsmålet. Og mange tak for hjælpen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 12. November, 2023 Jeg bruger der og oplever det som sikkert. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 823 Skrevet 12. November, 2023 hbo skrev, for 5 minutter siden: Jeg bruger der og oplever det som sikkert. kender mange der bruger det privat . men kan man sende penge anonymt i denne branche ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hbo 33 Skrevet 12. November, 2023 Overfor Revolut skal du være identificeret. Men med overførslen til pigen er du anonym. Du vælger selv brugernavn hun ser. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 13. November, 2023 hbo skrev, for 17 timer siden: ... Du vælger selv brugernavn hun ser. Jeg skal vist have tjekket hvordan man gør det... Nu har det så ikke været et problem, da jeg som single ikke har noget at risikere, og i øvrigt ligeglad, hvis nogen skulle få lyst til at true mig med at offentliggøre at jeg går til GP Men jeg har haft stor glæde af at bruge Revolut. Hurtigt og nemt at overføre til kontoen, så man kan betale for de relevante ydelser. Det tog mig ca. 10 minutter at oprette kontoen for 1½ år siden, og den bliver jævnligt brugt uden problemer! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg