Hop til indhold

Revolut???

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Det forsøgte jeg, men kunne simpelthen ikke finde noget. Derfor spørgsmålet. Og mange tak for hjælpen. 

Skrevet

Jeg bruger der og oplever det som sikkert.

Skrevet
hbo skrev, for 5 minutter siden:

Jeg bruger der og oplever det som sikkert.

kender mange der bruger det privat . men kan man sende penge anonymt i denne branche ?

Skrevet

Overfor Revolut skal du være identificeret. Men med overførslen til pigen er du anonym. Du vælger selv brugernavn hun ser.

Skrevet
hbo skrev, for 17 timer siden:

...  Du vælger selv brugernavn hun ser.

Jeg skal vist have tjekket hvordan man gør det... Nu har det så ikke været et problem, da jeg som single ikke har noget at risikere, og i øvrigt ligeglad, hvis nogen skulle få lyst til at true mig med at offentliggøre at jeg går til GP :)

Men jeg har haft stor glæde af at bruge Revolut. Hurtigt og nemt at overføre til kontoen, så man kan betale for de relevante ydelser.

Det tog mig ca. 10 minutter at oprette kontoen for 1½ år siden, og den bliver jævnligt brugt uden problemer!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.