Pikkemand 15 Skrevet 12. November, 2023 er der mon nogen som ar været hos denne elegante model? https://sugardaters.com/da/profile/D2xoy.xoj6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
thedanishdude 346 Skrevet 12. November, 2023 Ja. Hendes billede er gammelt. Hun er blevet noget større siden. Ikke nogen stor oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Miller223 197 Skrevet 16. November, 2023 thedanishdude skrev, den 12.11.2023 at 16:11: Ja. Hendes billede er gammelt. Hun er blevet noget større siden. Ikke nogen stor oplevelse. enig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MikkelRæv64 101 Skrevet 16. November, 2023 Havde besøg af hende for 5-6 år siden. Dengang var hun stadig slank og en ok oplevelse. Men bestemt ikke uerfaren. Hun får fra 800 kr og det er en del billigere end de fleste andre på sd nu om dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest longdong Skrevet 17. November, 2023 (edited) Jeg har også været hos hende før corona. Jeg synes nu det var godt. Jeg besøgte hende i Brønshøj/Husum - og bortset fra hendes aggressive kat - var det fint. Blow uden og sex i de huller der var klar. Jeg kunne godt tænke mig hende igen Redigeret 17. November, 2023 af longdong Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Freddy8830 3 Skrevet 17. November, 2023 Jeg var sammen med hende et par timer for 3 uger siden. Korrekt at hendes billeder er nogle år gamle men hun er stadig en dejlig og aktiv sexpartner. Havde en god oplevelse dog uden at det var helt ekstraordinært. Prøv hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg