Hop til indhold
Side99

JeJe - lækker thai brystbombe i Vejle

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/348365

JeJe er en utrolig lækker sag som jeg har besøgt en del gange til massage + gramseri :)! Hun er en tæt lille pakke, men alt sidder som det skal. Dejligt humør, fint engelsk, god service og masser af knus , kram og smil.

Den her gang havde jeg bestilt en gang pussyslide (dog hvor jeg styrer), med adgang til den stramme grotte ved afslutningen ;)

FIk afregnet og får et hurtigt bad. JeJe er afklædt da jeg kommer tilbage og det store smil og de dejlige strittende silikonebryster stråler om kap ;) Jeg får pakket pikken i gummi og løftet hende op på briksen. Spreder hendes ben inden hun selv smørrer fisse og pik ind i olie så det hele glider ;) Så kan jeg stå der og køre min ranke ven mod hendes fisse og klit, mens jeg har et godt tag om hendes hofter eller fat i brysterne som er lækre, bløde og sidder som de skal ;) Et par enkelt gange trykker jeg legende pikken mod hullet hvortil JeJe smiler "not now honey" ;) Hun har så evigt ret :D! Jeg fortsætter den aftalte tid med at gnubbe mit jern mod hendes klit og hun er fint aktiv og deltagende undervejs :) Fik endda "nus" af hendes fødder mod mit ansigt - det grinte vi lidt af :p

Da tiden er ved at rinde ud skal jeg afslutte - så en ekstra gang olie på pikken inden jeg pege den mod fissen. Hun er så stram som hendes udseende lader en tro , men hun tager min pik i bund hvor jeg må kapitulere efter lang tids edging. Jeg får lov at pumpe færdig i hende inden jeg trækker mig ud :)))

 

Lækker oplevelse  alt i alt :))

stedet: 6/10 ikke prangende, med "diskret" indgang af bagindgangen - noget bedre end at gå ind fra gaden :)

pige: 9/10 hvad thai'er angår. Dejlig dejlig dejlig krop, godt og smittende humør og mærker hun gerne vil min oplevelse bliver god :)! 

gentagelses-"fare" - 10/10, klart min favorit blandt det mulige udvalg i Vejle, især nu vi "kender" hinanden :)

 

Redigeret af Side99

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, den 12.11.2023 at 08:21:

https://annoncelight.dk/showad/348365

JeJe er en utrolig lækker sag som jeg har besøgt en del gange til massage + gramseri :)! Hun er en tæt lille pakke, men alt sidder som det skal. Dejligt humør, fint engelsk, god service og masser af knus , kram og smil.

Den her gang havde jeg bestilt en gang pussyslide (dog hvor jeg styrer), med adgang til den stramme grotte ved afslutningen ;)

FIk afregnet og får et hurtigt bad. JeJe er afklædt da jeg kommer tilbage og det store smil og de dejlige strittende silikonebryster stråler om kap ;) Jeg får pakket pikken i gummi og løftet hende op på briksen. Spreder hendes ben inden hun selv smørrer fisse og pik ind i olie så det hele glider ;) Så kan jeg stå der og køre min ranke ven mod hendes fisse og klit, mens jeg har et godt tag om hendes hofter eller fat i brysterne som er lækre, bløde og sidder som de skal ;) Et par enkelt gange trykker jeg legende pikken mod hullet hvortil JeJe smiler "not now honey" ;) Hun har så evigt ret :D! Jeg fortsætter den aftalte tid med at gnubbe mit jern mod hendes klit og hun er fint aktiv og deltagende undervejs :) Fik endda "nus" af hendes fødder mod mit ansigt - det grinte vi lidt af :p

Da tiden er ved at rinde ud skal jeg afslutte - så en ekstra gang olie på pikken inden jeg pege den mod fissen. Hun er så stram som hendes udseende lader en tro , men hun tager min pik i bund hvor jeg må kapitulere efter lang tids edging. Jeg får lov at pumpe færdig i hende inden jeg trækker mig ud :)))

 

Lækker oplevelse  alt i alt :))

stedet: 6/10 ikke prangende, med "diskret" indgang af bagindgangen - noget bedre end at gå ind fra gaden :)

pige: 9/10 hvad thai'er angår. Dejlig dejlig dejlig krop, godt og smittende humør og mærker hun gerne vil min oplevelse bliver god :)! 

gentagelses-"fare" - 10/10, klart min favorit blandt det mulige udvalg i Vejle, især nu vi "kender" hinanden :)

 

er det hende JE Je som har været i vejle før , og prøvede du hendes BJ uden og hvordan er det 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare lige for at for mange ikke skal blive skuffet, hvis de booker. Smag er jo individuelt. Og trådstarter vurderer pigen til 9/10. 
 

Jeg ligger nok mere på 3/10 blandt thai piger. 
 

Men når det er sagt, så leverer Jeje varen og rigtig god og fræk service. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

3/10 - synes jeg er hårdt… Hvem er så i den anden ende af din skala ?

jeg er tilbøjelig til at give ret i 9/10

Billederne er retvisende, så man bliver ikke skuffet hvis man kan lide dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, den 13.11.2023 at 22:09:

Bare lige for at for mange ikke skal blive skuffet, hvis de booker. Smag er jo individuelt. Og trådstarter vurderer pigen til 9/10. 
 

Jeg ligger nok mere på 3/10 blandt thai piger. 
 

Men når det er sagt, så leverer Jeje varen og rigtig god og fræk service. 

Det er nemlig meget smag og behag :)) Hendes ansigt er ganske fint, men synes klart kroppen er i toppen (slank, fine former, god røv og selvfølgelig silikonebrysterne der trækker meget op) :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, for 12 timer siden:

Det er nemlig meget smag og behag :)) Hendes ansigt er ganske fint, men synes klart kroppen er i toppen (slank, fine former, god røv og selvfølgelig silikonebrysterne der trækker meget op) :D

Ja sådan er vi jo så forskellige, for mig trækker silikonebryster så meget ned at uanset hvor gode anmeldelser pigen har fået, så bliver det ikke til et besøg fra min side af.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bommer skrev, for 9 timer siden:

Ja sådan er vi jo så forskellige, for mig trækker silikonebryster så meget ned at uanset hvor gode anmeldelser pigen har fået, så bliver det ikke til et besøg fra min side af.

Og heldigvis er vi da forskellige :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Side99 skrev, den 12.11.2023 at 08:21:

https://annoncelight.dk/showad/348365

JeJe er en utrolig lækker sag som jeg har besøgt en del gange til massage + gramseri :)! Hun er en tæt lille pakke, men alt sidder som det skal. Dejligt humør, fint engelsk, god service og masser af knus , kram og smil.

Den her gang havde jeg bestilt en gang pussyslide (dog hvor jeg styrer), med adgang til den stramme grotte ved afslutningen ;)

FIk afregnet og får et hurtigt bad. JeJe er afklædt da jeg kommer tilbage og det store smil og de dejlige strittende silikonebryster stråler om kap ;) Jeg får pakket pikken i gummi og løftet hende op på briksen. Spreder hendes ben inden hun selv smørrer fisse og pik ind i olie så det hele glider ;) Så kan jeg stå der og køre min ranke ven mod hendes fisse og klit, mens jeg har et godt tag om hendes hofter eller fat i brysterne som er lækre, bløde og sidder som de skal ;) Et par enkelt gange trykker jeg legende pikken mod hullet hvortil JeJe smiler "not now honey" ;) Hun har så evigt ret :D! Jeg fortsætter den aftalte tid med at gnubbe mit jern mod hendes klit og hun er fint aktiv og deltagende undervejs :) Fik endda "nus" af hendes fødder mod mit ansigt - det grinte vi lidt af :p

Da tiden er ved at rinde ud skal jeg afslutte - så en ekstra gang olie på pikken inden jeg pege den mod fissen. Hun er så stram som hendes udseende lader en tro , men hun tager min pik i bund hvor jeg må kapitulere efter lang tids edging. Jeg får lov at pumpe færdig i hende inden jeg trækker mig ud :)))

 

Lækker oplevelse  alt i alt :))

stedet: 6/10 ikke prangende, med "diskret" indgang af bagindgangen - noget bedre end at gå ind fra gaden :)

pige: 9/10 hvad thai'er angår. Dejlig dejlig dejlig krop, godt og smittende humør og mærker hun gerne vil min oplevelse bliver god :)! 

gentagelses-"fare" - 10/10, klart min favorit blandt det mulige udvalg i Vejle, især nu vi "kender" hinanden :)

 

Kan du komme ind på hendes priser?

Hvad med indgangen skal man stå og vente på de åbner??

hvad med parkering skal man bruge en halv dag på at lede efter en ledig plads 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, for 6 minutter siden:

Kan du komme ind på hendes priser?

Hvad med indgangen skal man stå og vente på de åbner??

hvad med parkering skal man bruge en halv dag på at lede efter en ledig plads 

Du kan gå ind på bagsiden, der står man ik så udsat men i en lille gård agtigt på en trappe til en kælder :)

prisen kan jeg ikke komme ind på, men de er fornuftige:)

nem parkering, der er en Aldi tæt på med en times parking :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Betteski skrev, den 19.11.2023 at 09:08:

Kan du komme ind på hendes priser?

Hvad med indgangen skal man stå og vente på de åbner??

hvad med parkering skal man bruge en halv dag på at lede efter en ledig plads 

Som andre skriver. Parker ved det gamle Aldi. 
Det er ikke altid de lukker ind af bagindgang. Men skriv til dem når du går fra parkering at du kommer nu, så oplever jeg at der bliver åbnet med det samme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Statham skrev, den 25.11.2023 at 07:38:

Som andre skriver. Parker ved det gamle Aldi. 
Det er ikke altid de lukker ind af bagindgang. Men skriv til dem når du går fra parkering at du kommer nu, så oplever jeg at der bliver åbnet med det samme. 

Har personligt aldrig oplevet ikke at blive lukket ind af bagindgangen faktisk :) Men altid fint at skrive til dem inden for, at være på den sikre side jo ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billeder på annonce er lige lovligt polerede.. JeJe er noget mere "rund i det" - Der er egentlig fint gang i hende, men jagter man det man ser på billederne, så bliver man skuffet.  

Milk har en del løst på maven, og så stønner hun irriterende løs selvom hun bare står og masserer en. Hun virker som om hun helst vil have tingene overstået så hurtigt som muligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Je je er rigtig sød og helt klar en af mine favoritter lige nu. Har ikke prøvet Milk endnu men har set hende og hun ser meget flot ud som på billedet. Tror nok jeg lige skal have prøvet hende af næste gang :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

JeJe ;)

Er rigtig sød og fræk og lækker rigtig dejlig blød krop ,altid smilende, giver en rigtig god behandling og service , God til engelsk og de gange jeg har været der har jeg altid altid følt mig velkommen hun giver sig god tid når man er hos hende :).
jeg vil give hende 10/10   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tidligere været på stedet hvor der var en der gik under navnet "Milk". Om det er den samme som nu er ikke til at sige da der generelt rodes rundt i navne og fotos på thai steder. Men - den Milk jeg besøgte var bestemt ikke meget for såkaldt kærestesex. Måtte hverken det ene eller det andet, stik imod hvad der stod beskrevet i annoncen. Fair nok, bare pisse irriterende at det lovede ofte tilsyneladende overhovedet ikke er afstemt med GP. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...