Hop til indhold
Jernsvinet

Liderlig moden kvinde, som ikke kigger på klokken

Recommended Posts

jeg har skrevet om hende i en an den tråd herinde, og jeg kommer ikke igen hos hende.

Er det denne tråd du tænker på?:

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor tror i  at moden kvinde er tigerpigen, den modne kvinde kunne jo være mor til tigerpigen, den modne kvinde er fra vejle og har en ren og pæn lejlighed. tigerpigen er fra hedensted, og hende vil jeg slet ikke skrive noget om

Del dette indlæg

Link til indlæg

hvorfor tror i  at moden kvinde er tigerpigen, den modne kvinde kunne jo være mor til tigerpigen, den modne kvinde er fra vejle og har en ren og pæn lejlighed. tigerpigen er fra hedensted, og hende vil jeg slet ikke skrive noget om

Kan du ikke linke til din anmeldelse af den modne kvinde - eller fortælle om din oplevelse med hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

kedelig sex, ingen fransk og ingen kemi. havde bestilt 1 time og gik efter en halv, det skal dog siges at hun tilbød at jeg kunne få nogle penge tilbage,men det er nok noget af det mest kedelig sex jeg har prøvet. har også snakket med en anden der har fortrudt at han var der. men derfor kan hun jo være god nok for andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Hej

Kan kun tilslutte mig Knallerts anmeldelse. Har selv været forbi. Syntes der var for meget snak og for lidt action.

Og hvis hun ikke kigger på klokken så er det noget nyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...