Jernsvinet 13991 Skrevet 14. Januar, 2014 (edited) Nogen, der har besøgt: https://annoncelight.dk/annonce/48701/liderlig-moden-kvinde-som-ikke-kigger-paa-klokken-aaben-12-22-mand-til-og-med-torsdag-i-vejle Redigeret 14. Januar, 2014 af Jernsvinet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 14. Januar, 2014 jeg har skrevet om hende i en an den tråd herinde, og jeg kommer ikke igen hos hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 14. Januar, 2014 jeg har skrevet om hende i en an den tråd herinde, og jeg kommer ikke igen hos hende. Er det denne tråd du tænker på?: Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Januar, 2014 nej hun er jo fra hedensted Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
denventende 101 Skrevet 15. Januar, 2014 når jeg går ind på https://annoncelight.dk/annonce/48701/liderlig-moden-kvinde-som-ikke-kigger-paa-klokken-aaben-12-22-mand-til-og-med-torsdag-i-vejle så syns jeg ikke billedet ligner ikke "tigerpigen" fra Hedensted, som der er mange anmeldelser af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Januar, 2014 hvorfor tror i at moden kvinde er tigerpigen, den modne kvinde kunne jo være mor til tigerpigen, den modne kvinde er fra vejle og har en ren og pæn lejlighed. tigerpigen er fra hedensted, og hende vil jeg slet ikke skrive noget om 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13991 Skrevet 15. Januar, 2014 hvorfor tror i at moden kvinde er tigerpigen, den modne kvinde kunne jo være mor til tigerpigen, den modne kvinde er fra vejle og har en ren og pæn lejlighed. tigerpigen er fra hedensted, og hende vil jeg slet ikke skrive noget om Kan du ikke linke til din anmeldelse af den modne kvinde - eller fortælle om din oplevelse med hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 15. Januar, 2014 kedelig sex, ingen fransk og ingen kemi. havde bestilt 1 time og gik efter en halv, det skal dog siges at hun tilbød at jeg kunne få nogle penge tilbage,men det er nok noget af det mest kedelig sex jeg har prøvet. har også snakket med en anden der har fortrudt at han var der. men derfor kan hun jo være god nok for andre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem Skrevet 17. Januar, 2014 HejKan kun tilslutte mig Knallerts anmeldelse. Har selv været forbi. Syntes der var for meget snak og for lidt action.Og hvis hun ikke kigger på klokken så er det noget nyt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg