Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg var en tur forbi bemeldte i begyndelsen af ugen. Ingen stor succes.

Stedet ligger diskret med indgang på bagsiden og fin parkering, så med mindre man er kendt i menighedsrådet, så er der gode chancer for at slippe uset derfra.

Døren blev åbnet af Katty, som ser meget sød ud, og med en fristende barm.

Desværre lugter hele etablissementet noget grimt! En blanding af et Østtysk herretoilet jeg besøgte i 1988 og spanden med tissebleer i en daginstitution.

Desværre min dårlige ryg og stramme kalender  ikke mulighed for at søge et nyt sted, så jeg gik med ind....

Jeg lod mig friste af hendes bryster og bestilte en time med B2B og blow til 1200.

DA hendes bodystocking kom af blottede hun en meget løs mave. Rigeligt maveskind og en grim tatoo...

Massagen er ikke meget værd. Jeg bad hende give ryggen en god tur., men det var mere oliesmøring og wellness end massage til ømme muskler. B2B bestod mest af, at babserne fik en glidebane hen ad ryggen, og at trussebunden blev gnubbet mod lårene. ikke ret ophidsende.

Blow var nogenlunde, men jeg endte med at spille den af og sprøjte på hendes bryster.

Alt i alt ikke nogen stor oplevelse, og så kom jeg ud med tøjet stinkende af urinalkugler. Godt jeg var alene hjemme. Så skulle jeg kun forklare, hvorfor jeg vaskede tøj i den dyre tid, og ikke, hvorfor det stank af herretoilet.

 

Gentagelsesfaktor: NIx

https://annoncelight.dk/showad/387609

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan slet ikke nikke genkendende til den historie. Jeg har besøgt hende til FP for noget tid siden. Ingen stank nogen steder. Behandling og service var upåklageligt. Gik tilfreds derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...