Hop til indhold

Besøgte Vardegade 2 og Jenny igen

Featured Replies

Skrevet

Mit besøg nummer 2 ved denne dejlige Thai Lady.

Der er link  ved @Cruise gode anmeldelse.

Valgte eller rettere Jenny valgte at jeg skulle have en helkrops .massage på 1 time  det var skønt  hun kan meget og massage er en af de rigtige gode ting  jeg valgte så 30 minutter god leg.

Jenny har juleferie fra 14 december til 11. januar. Ved ikke lige hvem der oplyste det  men tak for oplysningen.

Så hvis der er nogen med ondt i højre ben, venstre ben eller det tredje ben  så kan Jenny hjælpe indtil den 14 december.

Redigeret af KnudSan

Skrevet
KnudSan skrev, for 9 timer siden:

Der er link  ved @Cruise gode anmeldelse.

Det koster mindre tid at sætte link ind eller fortsætte din anmeldelse i Cruises anmeldelse, end at skrive den sætning .

Så sparer du samtidig brødrene noget tid med at finde anmdelse og link.  CTRL+C/CTRL+V. . Win-Win.

https://www.jenny-thaimassage.dk/

Redigeret af Harran

Skrevet
  • Author
Harran skrev, for 4 timer siden:

Det koster mindre tid at sætte link ind eller fortsætte din anmeldelse i Cruises anmeldelse, end at skrive den sætning .

Så sparer du samtidig brødrene noget tid med at finde anmdelse og link.  CTRL+C/CTRL+V. . Win-Win.

https://www.jenny-thaimassage.dk/

Tak. 

Jeg skriver anmeldelser fra min telefon  og jeg er ikke så god.

Så istedet for fire der bare skriver Link og ikke andet valgte jeg at henvise.

Men tak for tips.

God dag 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.