Hop til indhold
Guest Funky Fætter

Bam mellem Randers og Hobro

Recommended Posts

Guest Funky Fætter

Hel :) 

Er der nogen der kender til hende her der holder til mellem randers og hobro ? har tjekket om der er nogle anmeldelser af hende men det er meget sparsomt

og hvordan er stedet mellem randers og hobro jeg tænker er det diskret og hvor sådan cirka er det mellem randers og hobro? håber på noget input :) 

https://annoncelight.dk/showad/385183 

 

Hilsen Funky Fætter 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Funky Fætter skrev, for 16 timer siden:

Hel :) 

Er der nogen der kender til hende her der holder til mellem randers og hobro ? har tjekket om der er nogle anmeldelser af hende men det er meget sparsomt

og hvordan er stedet mellem randers og hobro jeg tænker er det diskret og hvor sådan cirka er det mellem randers og hobro? håber på noget input :) 

https://annoncelight.dk/showad/385183 

 

Hilsen Funky Fætter 

sexy Annie ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, for 15 timer siden:

Er der nogle der ved hvor hun er rejst hen nu???kan se hendes annonce er slettet.

den er på nu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brødre kan se Bam er tilbage. Vil gerne vide i hvilken af byerne der er nævnt i annoncen hun er i og er der nogen der har besøgt hende for nyligt og evt ved om hun tilbyder megafransk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke besøgt hende i Aalestrup. Men er sikker på det er der hun er. Man kan holde bilen ved Rema 1000, så er der 2 minutes gang der til. Er næsten sikker på hun er i det hun hvor jeg har besøgt andre thai piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
A Kjeldsen skrev, den 20.1.2024 at 09:05:

Har ikke besøgt hende i Aalestrup. Men er sikker på det er der hun er. Man kan holde bilen ved Rema 1000, så er der 2 minutes gang der til. Er næsten sikker på hun er i det hun hvor jeg har besøgt andre thai piger.

Du har ret.

Jeg var forbi i går, og hold da op hvor er hun dejlig :)

God hård massage, rigtig dejlig B2b og det sidste. Ja det gik sku for hurtigt for mig. Det må være udsigten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...