Hop til indhold
Lucky69luke

Pigerne på America kajen Østerbro egnen

Recommended Posts

Hej drenge,

Havde en kedelig oplevelse... Se tidligere artikel (Lækker pige men!)

Det måtte så lige rettes op på, da jeg havde to adresser med gode blondiner der sluger!

Har lidt en fetish med dybt blond mega fransk hvor de blå øjne stråler men hun sluger!

Valgte først den billigste løsning på Vesterbro, hvor vi aldrig kom dertil ... Det blev dyrt!

For nu måtte jeg ty til Luksus udgave Kira der har flere gode anmeldelser ( hjemme arbejde)

Pigerne holder til i en ret ok lejlighed, men med den pris kan de god tillade sig det phyyy!

Måtte slippe 2000 men så var der heller ikke nogen smalle steder og timen blev godt brugt!

http://www.massageguide.dk/profile.asp?i_ProfileID=18627

Det er tydligt Kira har prøvet det meste men samtidigt er mest til blød sex og dejligt blow,

Hun lækker faktisk op til en meget slog GFE agtig sex dog følger hun ret godt med op i gear;-)

Kroppen er bare helt som den skal være, man ku godt blive lidt forelsket ;-0 i det hun slugte alt,

Var hun tilstede og havde en dejlig attitude frisk på at lege videre og puste liv i lillemanden igen!

Det var en god gang sex, hvor alle positioner blev brugt og jeg var til mere slug... Men kom sgu !

Det var en god afslutning på sidste uge, surt dog at pengene var brugt og nu ( idag) rejser hun:-(

Håber hun kommer tilbage ... Be be be hun sagde selv ...måske ( glimt i øjet)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...