Hop til indhold

Recommended Posts

Hej. Nogen som kender et sted/pige der mestrer kunsten i at give et langsomt hj?
 

Munja i Holte er en af dem som gør, .men hendes sted er i mine øjne ikke særligt diskret. Det er selvfølgelig subjektivt. Men når man færdes i området i andre ærinder og kender mange i byen …

Så jeg leder efter en sød - og gerne smuk pige - som kan give en god massage og som giver laaangsomme og indlevende handjobs.

Meget gerne berøringsvenlig og nøgen, evt som tilkøb.

 

Jeg har forsøgt at forklare det hos de piger jeg besøger mere eller mindre fast, men deres udgave af et langsomt hj, bliver kejtet. De sætter blot tempoet ned. Det handler jo langt mere om variation, at opbygge og holde pause osv.

Redigeret af NilleAlle
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder som om du leder efter edging/lingam massage. Det bedste sted i mine øjne er episk. Det er faktisk hele deres koncept. De er dog ikke nøgne, men det glemmer man når man bare nyder det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Phim fra Dokkun i Glostrup giver det mest fantastiske HJ..... Især hvis du vælger en halv times lingam massage..jeg plejer at tage en times massage og så slutte af med 30 min lingam.... Det bliver så til 20-25 min HJ hvor jeg bagefter har helt ondt i kæben pga af lang tids smilen og grimen og stønnen... Bedste 1200 Bobs ever.... Når jeg er i det humørB)

Redigeret af Mr_Swingking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr_Swingking skrev, for 1 time siden:

Nix... Dokkun har altid kun billeder af Mutter, som man ikke kan møde

Ej … det er så ikke helt rigtigt.  Jeg har mødt en af pigerne på billederne. Og ved ikke hvad hun hedder.   

Del dette indlæg


Link til indlæg
NilleAlle skrev, den 10.11.2023 at 09:20:

Hej. Nogen som kender et sted/pige der mestrer kunsten i at give et langsomt hj?
 

Munja i Holte er en af dem som gør, .men hendes sted er i mine øjne ikke særligt diskret. Det er selvfølgelig subjektivt. Men når man færdes i området i andre ærinder og kender mange i byen …

Så jeg leder efter en sød - og gerne smuk pige - som kan give en god massage og som giver laaangsomme og indlevende handjobs.

Meget gerne berøringsvenlig og nøgen, evt som tilkøb.

 

Jeg har forsøgt at forklare det hos de piger jeg besøger mere eller mindre fast, men deres udgave af et langsomt hj, bliver kejtet. De sætter blot tempoet ned. Det handler jo langt mere om variation, at opbygge og holde pause osv.

Prøv Pixie. Hun er dog ikke thai, men fra Estland. Pixie er en super skøn og flot pige og giver meget dejlig massage med den lækreste lingham afslutning. Netop opbygget med variation og hun stopper først når hun har fået dine sidste dråber.

Desuden er hun nøgen under hele seancen. Jeg må snart forbi igen. Lige nu er hun i Lyngby. Pixie annoncere på EG. Søg selv!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...