Hop til indhold

En lille hilsen…. En af de gode.

Featured Replies

Skrevet

Han er bare ikke så god til at formulere sig. Det han i virkeligheden prøver på er at beskrive sig selv. som du jo beder om i din annonce ;) 

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 6 minutter siden:

Han er bare ikke så god til at formulere sig. Det han i virkeligheden prøver på er at beskrive sig selv. som du jo beder om i din annonce ;) 

Når, han er bare en mand af få (gode) ord? :lol: 

Skrevet

Jeg fik bare en række fuck finger emojies af ham :lol:. Gammel kending med ny mailadr.

Skrevet
  • Author
Pianistinden skrev, for 6 minutter siden:

Jeg fik bare en række fuck finger emojies af ham :lol:. Gammel kending med ny mailadr.

Ja, det er altid spændende at se hvad han finder på - både af indhold og mailadresse. :ph34r::lol:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 2 timer siden:

Man bliver så glad når man modtager en velformuleret hilsen…

D86723A0-C096-472A-A28F-E99C2FFAA86A.jpeg

Det er da en af de mest præcise beskrivelser af ham selv som person helt ned til jeg kan kun kommunikere i enkelte ord ellers så smelter min hjerne samme. :lol: (To ord svært:P sætning umulig).

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
Pianistinden skrev, 1 time siden:

Imponerende at han formåede at bruge mere end en emoji

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.