Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har kendt Kat siden hun kom til Danmark, der for undre det mig at hun har lukket butikken uden at give besked ,for det må da være det hun har gjort ,efter som hun ikke er på mere .For  ca. 2 MDR. siden var der en der skrev at hun snart var på igen , jeg ved ikke hvad vedkommende ved men jeg undres.

ARA

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har kendt Kat siden hun kom til Danmark, der for undre det mig at hun har lukket butikken uden at give besked ,for det må da være det hun har gjort ,efter som hun ikke er på mere .For  ca. 2 MDR. siden var der en der skrev at hun snart var på igen , jeg ved ikke hvad vedkommende ved men jeg undres.

ARA

I denne har branche skylder ingen noget - når der er betalt, og leget - kender ingen hinanden mere

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 2 timer siden:

Jeg føler absolut ikke hun skylder mig noget

Dit indlæg giver nu indtryk af, du føler hun skylder dig et eller andet, f.eks. en forklaring? 
Kan det tænkes, hun er røget med i en af de mange razziaer, der kører for tiden. Kender ikke Kat eller hendes historie, men mange thaier er forsvundet på det seneste. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ara skrev, for 6 timer siden:

Jeg har kendt Kat siden hun kom til Danmark, der for undre det mig at hun har lukket butikken uden at give besked ,for det må da være det hun har gjort ,efter som hun ikke er på mere .For  ca. 2 MDR. siden var der en der skrev at hun snart var på igen , jeg ved ikke hvad vedkommende ved men jeg undres.

ARA

Der er mange af dem der er hjemme i Thailand lige pt og de er der så længe de kan. Der sker nok lige pludselig noget 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest godefyr

hej allesammen jeg har lige besøgt Kat til en god seriøs grøn massage , hun siger at i bare kan skrive til hende hun har bare ikke nogen killinger i øjeblikket . hun vil nu gerne hjælpe folk som har  problemer med ryg eller andet .

Del dette indlæg


Link til indlæg
godefyr skrev, den 9.11.2023 at 22:44:

hej allesammen jeg har lige besøgt Kat til en god seriøs grøn massage , hun siger at i bare kan skrive til hende hun har bare ikke nogen killinger i øjeblikket . hun vil nu gerne hjælpe folk som har  problemer med ryg eller andet .

Tak for Update. Har hun nogen hjemmeside eller annonce et sted? God massage mod diverse smerter er altid god.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været hos Kat, havde to gamle numre i telefonen og skrev til begge.  Hun svarede hurtigt at jeg kunne komme idag. 
Så er lige hjemvendt fra 90 minutters kanon god massage, og det varer ikke mange dage inden jeg skal forbi igen..

Hun arbejder lige pt alene og ku forstå at FP er helt klart “Nej”. Om der er ekstra, det aner jeg ikke, jeg kom for god massage, og det fik jeg..

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewDude skrev, den 7.12.2023 at 12:22:

Har lige været hos Kat, havde to gamle numre i telefonen og skrev til begge.  Hun svarede hurtigt at jeg kunne komme idag. 
Så er lige hjemvendt fra 90 minutters kanon god massage, og det varer ikke mange dage inden jeg skal forbi igen..

Hun arbejder lige pt alene og ku forstå at FP er helt klart “Nej”. Om der er ekstra, det aner jeg ikke, jeg kom for god massage, og det fik jeg..

Er det muligt at få sendt det nr i pb? :)

Jeg har desværre fået slettet tidligere nr.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mikegg92 skrev, for 11 timer siden:

Er det muligt at få sendt det nr i pb? :)

Jeg har desværre fået slettet tidligere nr.

Har sendt PB til dig.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Halløj. Dejligt at høre hun er "igang" igen. Har besøgt Kat og killingerne mange gange,  men den seneste kontakt var i September, det nummer jeg har, svares der ikke på :( - er der nogen der kan hjælpe med et aktivt nr. Så send gerne en pb.

Pft.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...